هواوی

هواوی P20 با اندروید 8.1 اوریو معرفی خواهد شد

هر روز که می‌گذرد اخبار جدیدی درباره پرچمداران مورد انتظار کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده موبایل می‌شنویم. جدیدترین شایعه درخصوص پرچمدار بهاره هواوی نشان از آن دارد که گوشی هواوی P20 از همان ابتدا به اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد بود.

هواوی بسیار مشتاق است که توانایی‌های خود را چه در بخش نرم‌افزار و چه در بخش سخت‌افزار به رخ حریفان خود بکشد. قطعا این موضوع که گوشی هواوی P20 با اندروید 8.1 معرفی شود یک نکته مثبت برای این کمپانی چینی محسوب می‌شود. چندی پیش توسعه‌دهندگان XDA که آن‌ها را با نام XDA-Developers می‌شناسیم با توجه به فایل‌های سیستمی گوشی هواوی P20 اعلام کرده بودند که این اسمارت‌فون با اندروید 8.0 اوریو و نسخه 8.0.1 رابط کاربری اختصاصی هواوی موسوم به EMUI 8.0.1 معرفی خواهد شد.

اما با توجه به جدیدترین خبری که در این خصوص منتشر شده، به‌تازگی از روی اطلاعات موجود در فایل‌های سیستمی جدید گوشی هواوی P20 مشخص شده که پرچمدار جدید هواوی از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری EMUI 8.1 بهره‌مند خواهد بود. شاید بتوان این موضوع را به تلاش‌های هواوی در راستای فعالیت در حوزه هوش مصنوعی مرتبط دانست.

همان‌گونه که می‌دانید هواوی سال 2017 اولین تراشه موبایلی با قابلیت هوش مصنوعی را معرفی کرد. از آن‌جا که به‌روزرسانی اندروید 8.1 این امکان را برای توسعه‌دهندگان سوم شخص فراهم کرده تا از قابلیت‌های تراشه کایرین 970 برای ایجاد API جدید مبتنی بر شبکه‌های عصبی استفاده کنند، شایعه تجهیز هواوی P20 به اندروید 8.1 دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. انتظار داریم هواوی از این سوگولی‌های خود که در دو نسخه متفاوت عرضه خواهند شد روز 7 فروردین در شهر پاریس رونمایی به عمل آورد.

2 در مورد “هواوی P20 با اندروید 8.1 اوریو معرفی خواهد شد”

  1. منتظر دوربینی خارق العاده که اول بشه توdxomarkوزوم 5برابرش بدون افت کیفیت هستم.
    امیدوارم باتریش 4000باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH