4 دلیل برای آنکه از تلوبیون استفاده کنیم

تلوبیون اپلیکیشن تلویزیون آنلاین است که توانسته در میان اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین خوش بدرخشد و کاربران زیادی را جذب کند. در این اپلیکیشن امکان دسترسی به شبکه‌های ملی، استانی و هم‌چنین شبکه‌هایی نظیر آی فیلم وجود دارد. در هرجایی که باشید، می‌توانید برنامه موردنظرتان را با تلوبیون مشاهده کنید و هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید.

در این مطلب به سراغ بررسی 4 دلیل برای استفاده از تلوبیون رفته‌ایم، با ما همراه باشید.

آرشیو کامل برنامه‌ها در تلوبیون

  1. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب تلوبیون آرشیو این اپلیکیشن است، در آرشیو این اپلیکیشن به داغ‌ترین برنامه‌ها و آرشیو فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی دارید و اگر قسمت‌هایی از یک سریال را ازدست‌داده‌اید به‌راحتی می‌توانید در تلوبیون آن را تماشا کنید.

تلوبیون

رابط کاربری گویا

  1. بدون شک طراحی رابط کاربری در میزان موفقیت اپلیکیشن تأثیر زیادی دارد. رابط کاربری تلوبیون بسیار خوب و تخصصی طراحی‌شده است و جعبه‌های رنگی نمایش‌دهنده شبکه‌های تلویزیون مخاطب را جذب می‌کند.

تلوبیون

جستجوی پیشرفته

  1. یکی از نقاط قوت اپلیکیشن تلوبیون، امکان جستجو به‌صورت دسته‌بندی‌شده است. شما می‌توانید موضوع موردنظر را بر اساس زمان پخش در تلویزیون و شبکه‌ای که در آن پخش‌شده است جستجو کنید.

تلوبیون

دانلود برنامه‌های مورد نظر

  1. در اپلیکیشن تلوبیون قابلیت دانلود برنامه‌های موردنظرتان رادارید، پس از دانلود کردن برنامه موردنظر، کافی‌ست در هر زمانی به بخش دانلودهای اپلیکیشن مراجعه کنید تا برنامه موردنظرتان را تماشا کنید. برای دسترسی به بخش دانلودها و مشاهده تصاویر پس از دانلود نیازی به اینترنت هم نیست.

تلوبیون

3 در مورد “4 دلیل برای آنکه از تلوبیون استفاده کنیم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH