نتایج بنچمارک Z1 f همه را شگفت زده کرد!

Z1F

بالاخره پس از ماه‌ها و شایعاتی که یک لحظه هم انتشارشان متوقف نمی‌شد، سونی، نسخه کوچک شده Z1 را به دنیا معرفی کرد. این اسمارت فون کوچک که به طرز عجیبی Z1 f نامیده می‌شود(معلوم نیست چرا؟) دارای ویژگی‌های خارق العاده‌ای است که شاید در رده مینی‌ها دیده نشده باشد. از آنچه دیرو ز مشخص شد، فهمیدیم که تمامی شایعات درست بوده و این مینی Z1 دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی است  و برخلاف کاری که رقبایش در ساخت مینی‌ها می‌کنند، به جای قرار دادن اجزای داخلی کم کیفیت تر، ترجیح داده است صفحه نمایش را به یک نوع 4.3 اینچی اچ دی تبدیل کند.

پس تا به اینجا، یک صفحه نمایش اچ دی، یک پردازنده اسنپدراگون 800 و گرافیک 330 به همراه یک رم 2 گیگا بایتی هم فوق تصورات ما است.

برای یک بار هم شده واقعیت فراتر از انتظارات ما رفته و پیکسل‌های کمتر در صفحه نمایش باعث شده است که پردازنده تعبیه شده پرقدرتر از برادر بزرگتر عمل کند و در بنچمارک نمره‌ای برابر با 34376 در مقابل نمره Z1 که برابر با 30838 است ارایه دهد.

خب ظاهرا قرار است با آمدن این مینی پرقدرت، رسم همیشگی ساخت مینی‌ها با کیفیت پایینتر شکسته شود و Z1 f جور دیگری ظاهر شود.

12 در مورد “نتایج بنچمارک Z1 f همه را شگفت زده کرد!”

  1. واقعن متاسفم اومدم کامنتارو بخونم پیش خودم سبک سنگین کنم همش دعوا و گیس و گیس کشی بود…
    اقویون من میخام گوشی بخرم دعوای شما به من مربوط نیس که میاید میذارید تو کامنتا!…..

  2. با سلام و روز بخیر
    دو طلب
    اول اینکه فکر میکنم عکسی که بالای این مطلب ‘گذاشتید برای Zهست نه Z1
    چون پشت Z1نوشته”SONY”نه XPERIA
    دوم اینکه آیا روی جعبه Z1نوشتهMADE IN JAPAN?

  3. سلام
    مرسی از مطلب عالی و به روزتون
    من خودم اکسپریا زد دارم . همه چیز گوشی کامل و بدون نقصه و ازش خیلی راضی ام
    یه سالی هست ک همه دوستام از محصولات سونی استفاده میکنن و الحمدالله همه شون راضی ان…
    برند قابل اعتمادیه سونی
    خوشم اومده ازش

  4. به امید روزهای خوبی که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که وقتی اسم سونی رو میاریم لرزه به تن هرچی پلاستیک کهنه با مارک سامسونگ هست بیوفته و خودش خیلی محترمانه از ادعاهای پوچ دست بکشه و بدونه هیچ وقت در مقابل غول ژاپنی حرفی واسه گفتن نداشته و نخواهد داشت…البته هرچند با تولید پلاستیک کهنه جدیدش یعنی Note 3 اینو به همه دنیا ثابت کرد چون بنده خدا مثل نارنج فقط به گوشی های جدیدش هسته اضافه میکنه اما آب دار نیست!!!!

    پیشنهاد : لطفا سامسونگی های عزیز با unlike کردن این مطلب ما را در جهت شادی و خنده از محصولاتتون یاری کنید…با تشکر

    1. شما اینقد سواد نداری که بفهمی درستش میشه دیسلایک ، نه unlike !!!!!

      سونی هنوز خیلی مونده که به سامسونگ و اپل برسه . منکه هیچوقت سونی نمیخرم . شما اینقد شعور ندارید که بفهمید ارزش یه گوشی به کارائیشه ، نه به جنس بدنه . تو با همون پاره آجرت خوش باش. وقتی اس5 اومد اونموقع میفهمید گوشی یعنی چی . هنوز که هنوزه اس4 از پرچمدار سونی بهتره ، پس الکی … نزن . سونی اول باید بره طراحی گوشیهاشو درست کنه ، بعد بیاد بگه منم گوشی ساختم !! حالا کره تو همه چی اوله ، کاری نکن درحد شان و لیاقتت باهات حرف بزنم .

      خانم صریحی ، من برای شما بعنوان یک نویسنده مقالات آی تی احترام میزارم ، اما بعضیها میگن شما دارین جانبداری سونی رو میکنید . البته این فقط حدس بعضی از کاربراست و من میدونم شخصیت شما و دیگر نویسندگان این سایت بسیار بالاتر از این حرفهاست . شاید در نظرم کمی تند صحبت کردم ، ولی من باید جواب اون آدمهای (مثلا) محترمی که طرفدارای سونی اند رو میدادم . با یه همچین افرادی باید مث خودشون صحبت کنیم . برید یه ذره از طرفدارهای سامسونگ و الجی یاد بگیرید . لطفا نظرمو تایید کنید . با تشکر .

      1. آفرین به شما که سواد دارید…والا زمانی که بچه بودیم و میرفتیم فیس بوک مینوشت Unlike نه Dislike !!!
        عزیزم حتما یه سری به Google translate هم بزن تا بهت تافل مجانی بده مث لایسنس های Fake که به جنس بدنه خوب سامسونگ دادن….

      2. چقدر واسه یه آدم زشته که اینجوری پست بذاره…آخه مگه سامسونگ کارخونه باباته که اینقدر سنگش رو به سینه میزنی پسر خوب!!!
        یکم جنبه انتقاد پذیری داشته باش و واسه کسی خط و نشون نکش…بخدا زشته ، بچه که نیستی…اینجا سایتی هست که همه توش انتقاد یا نقد محصولات رو میکنن اما اگه شما میخوای بی احترامی کنی اینجا جاش نیست داداشم. شان سایت و مقاله نویس رو پایین نیار…یاد بگیر انتقاد پذیر باشی وگرنه نه سونی نه سامسونگ نه هیچ برند دیگه بی احترامی رو تایید نکرده که شما اینجوری داغ کردی…
        بهرحال ممنون از ادب و تواضعی که به ما طرفداران سونی یاد دادی چون بقول سعدی میگه :
        ادب از که آموختی گفت از بی ادبان

        1. عزیزم یه سری حتما به کتاب فارسی 4 دبستانت بنداز…چجوری درس ها رو پاس کردی…

      3. معلوم نیست از کدوم دهاتی اومدی که هنوز شعور صحبت کردن نداری.معلوم شعور صحبت کردنت هم مثل گوشی انتخاب کردنت تو عمرم ادم به بی ادبی و بی فرهنگی تو ندیدم معلوم نیست از کجا داری میسوزی؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH