برترین‌ها را در گوشی جدید سامسونگ، خواهید یافت!

برترین‌ها را در گوشی جدید سامسونگ، خواهید یافت!

بر طبق گزارشات درز یافته از یک منبع کره‌ای، کمپانی سامسونگ احتمالا گلکسی S بعدی خود را در اوایل فوریه، به فروش خواهد رساند. با اسنادی که از سوی این منبع خبری انتشار یافته، می‌توان به صراحت گفت که کمپانی کره‌ای سامسونگ مشتاق است برای آغاز رقابت با آی‌فون 5S، نسل بعدی گلکسی S خود را با نام گلکسی S5، هرچه زودتر معرفی سازد.

سامسونگ احتمالا به‌زودی و در ماه ژانویه، مراسم معارفه پرچم‌دار بعدی اندرویدی خود را برگزار نماید. گفته شده پس از عرضه آی‌فون 5S و آی‌فون 5C از سوی اپل، تقاضا برای خرید محصولات سامسونگ کاهش یافته و بازار دیگر میلی به خرید محصولات سامسونگ از خود، نشان نمی‌دهد.

بعید است که سامسونگ سنت شکنی کرده و معرفی پرچم دار خود را در نمایشگاه لاس وگاس 2014 جشن بگیرد و با توجه به گفته‌ی Joseilbo، سامسونگ مراسم جداگانه‌ای را برای رونمایی گلکسی S5 در اواسط ماه ژانویه، برگزار خواهد کرد. همچنین مدت کوتاهی پس از رونمایی آی‌فون 5S، مدیر عامل سامسونگ اعلام کرد که پرچم دار بعدی این کمپانی از نظر قدرت، با آی‌فون 5S اپل مطابقت می‌‍کند. سامسونگ تنها کمپانی است که می‌تواند پردازنده‌ای را در حد و اندازه تراشه A7 آی‌فون 5S تولید کرده و در پرچم‌دار بعدی خود، استفاده نماید.

به نظر شما گلکسی S5 بعدی سامسونگ چگونه خواهد بود؟! آیا سامسونگ در طراحی محصولات‌اش، تفاوتی ایجاد می‌کند؟! درباره بدنه پلاستیکی آن‌ها، چه نظری دارید؟!

1 در مورد “برترین‌ها را در گوشی جدید سامسونگ، خواهید یافت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH