طوفان مهیب اپل به‌زودی، آمریکا را از پای درخواهد آورد!

طوفان مهیب اپل به‌زودی، آمریکا را از پای درخواهد آورد!
به نظر می‌رسد که باید یک روز مهم را در تقویم خود، علامت بزنید. 30 مهرماه زمانی خواهد بود که اپل با برگزاری یک رویداد خبری، نسل جدید تبلت‌های آی‌پد خود را معرفی می‌کند.

قبلا گزارش‌هایی منتشر شده بودند که ادعا داشتند در 23 مهرماه، اپل نسل جدید تبلت‌های آی‌پد خود را معرفی کرده و زمان عرضه سیستم عامل ماوریکس را اعلام می‌کند اما گویا اپل مراسم خود را به تعویق انداخته و 30 مهر، تولد فرزندان جدیدش را جشن خواهد گرفت. واضح است که تعویق این کنفرانس به یک هفته بعد، نشانه‌ای است از ترس اپل برای معرفی محصولات جدید دو کمپانی HTC و نایک!

همچنین 22 اکتبر نیز روز پر سر و صدایی خواهد بود چراکه فبلت ویندوزی نوکیا در آن روز معرفی خواهد شد و مایکروسافت محصول جدیدش را به فروش می‌رساند.

از جمله اطلاعاتی که درباره محصولات رونمایی نشده اپل منتشر شده، می‌توان به تبلت‌ آی‌پد 5، نسخه جدید آی‌پد مینی با صفحه نمایش رتینا و رایانه‌های مک بوک جدید اشاره داشت. پیش‌تر شایعه شده بود که دو تبلت جدید اپل یعنی آی‌پد 5 و آی‌پد مینی 2، هردو به سیستم امنیتی تشخیص اثر انگشت آی‌فون 5S مجهز خواهند شد.

30 مهر را هم‌اکنون در تقویم خود، علامت بزنید چراکه نسل تازه‌ای از پسران خوشتیپ آمریکایی اپل در آن روز معرفی خواهند شد!

1 در مورد “طوفان مهیب اپل به‌زودی، آمریکا را از پای درخواهد آورد!”

  1. من طرفدار اندرویدم ولی باید بگم دروووووووووووووووووووووووووووووود بر اپل بهترین کمپانی جهان که هر محصولش غولیه تو فناوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH