گوژ پشت ال‌جی، سال آینده روانه بازار می‌شود!

گوژ پشت ال‌جی، سال آینده روانه بازار می‌شود!

کمپانی ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که برای اولین بار در جهان، صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر اولد را برای تلفن‌های هوشمند، به تولید عمومی خواهد رساند. همچنین ال‌جی ابراز امیدواری کرده که در سال آینده، اولین تلفن هوشمند خود را با این فناوری، رونمایی نماید.

با توجه به ادعای رسمی این کمپانی، احتمالا ال‌جی به زودی تولید انبوه چنین صفحه نمایش‌هایی را آغاز کرده تا بتواند از یکه‌تازی اولیه سامسونگ بر این بازار، بکاهد. فعلا سامسونگ و ال‌جی از تکنولوژی صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر خود، در تلویزیون‌ها استفاده می‌کنند و کمپانی‌های دیگر در تلاش هستند تا به این تکنولوژی مخوف و سری کره‌ای‌ها، دست یابند.

کمپانی ال‌جی ادعا کرده است که طراحی صفحه نمایش‌های منحنی شکل برای گوشی، با یک طرح منحنی از بالا به پایین همراه است. سامسونگ نیز از چنین طرحی برای ارائه پتنت‌های خود استفاده کرده است. ال‌جی مدعی است که منحنی شکل بودن صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر با طرحی منحنی شکل از بالا به پایین، باعث می‌شود که چنین صفحه نمایش‌هایی “خم‌شو و نشکن” باقی بمانند. این کمپانی در کنفرانس مطبوعاتی خود مطرح کرده است: “این صفحه نمایش جدید به طور عمودی و از بالا به پایین، با یک شعاع 700 میلی متری همراه شده است که باعث می‌شود تا جهانی از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های طراحی در بازار گوشی‌های هوشمند، گشایش یابد.”

به نظر شما واقعا به تلفن‌هایی با صفحه نمایش خمیده نیازمندیم؟! پس طراحی و زیبایی گوشی‌های هوشمند چه می‌شود؟! آیا حاضر هستید با یک گوشی گوژ پشت، به مکالمه پرداخته یا وب گردی نمایید؟!

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH