افشای مشخصات اسمارت‌فون شیائومی می میکس 2S به همراه تصویر جدیدی از این گوشی

سال گذشته کمپانی شیائومی گوشی می میکس 2 را عرضه کرد که از طراحی تقریبا بدون حاشیه مدل اصلی می میکس پیروی می‌کرد. ماه گذشته گفته شد که در کنگره جهانی موبایل، شیائومی می‌تواند از نسخه اصلاح شده می میکس 2 با نام می میکس 2S رونمایی کند. اخیرا مشخصات این هندست در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده است و بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی مجهز به بدنه سرامیکی چهاروجهی و یک نمایشگر تمام‌صفحه 5.99 اینچی است.

در داخل بدنه دستگاه از اسنپ‌دراگون 845 شامل 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 630 استفاده شده است. می میکس 2S مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS با سرعت بالا است. دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی دستگاه دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال بهره می‌برند. این هندست از باند جهانی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و بر اساس برخی اظهارات مجهز به یک اسکنر اثرانگشت در بخش زیرین نمایشگر خود خواهد بود.

اخیرا یک تیزر تبلیغاتی برای می میکس 2S منتشر شد که رندری از این دستگاه را نمایش می‌داد. به لطف این تصویر می‌توانیم ببینیم که در عوض وجود شیاری بزرگ در بخش فوقانی نمایشگر، دوربین جلویی بخش بسیار کوچکی از گوشه بالایی سمت راست نمایشگر را به خود اختصاص داده است و این‌طور به نظر می‌رسد که حواشی اطراف نمایشگر در مقایسه با می میکس 2 باریک‌تر شده‌اند.

حال پرسش مهم این است که آیا شیائومی این هندست را در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد کرد؟ با آغاز برگزاری رویداد تجاری MWC در اواخر ماه جاری (روز 26 فوریه) و در شهر بارسلونا، اطلاعات بیش‌تری پیرامون این پرسش خواهیم داشت.

3 در مورد “افشای مشخصات اسمارت‌فون شیائومی می میکس 2S به همراه تصویر جدیدی از این گوشی”

  1. به احتمال زیاد تمام صفحه و فقط دروبین باشه که در بخش جلو قرار میگیره. هر چی باشه شیائومی پیشتازه.

  2. به خاطر پردازنده 10nm و صفحش قطعا مصرفش خیلی پایین تره و باتری بهتری داره فقط به ظرفیت باتری نگاه نکنید که

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH