کوچولوی سونی، متولد شد!

کوچولوی سونی، متولد شد!

کمپانی سونی به‌تازگی پرچم‌دار تازه و البته کوچک خود را با نام Xperia Z1F معرفی کرد، درست یک روز پس از لیک شدن این پرچم‌دار کوچک در مجله شبکه ژاپنی DoMoCo!

این پرچم دار کوچک اما قدرت‌مند در یک مراسم خبری که از جانب  DoMoCo تدارک دیده شده بود، معرفی شد. سونی اکسپریا Z1F که با نام اکسپریا Z1 مینی نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر به صورت اختصاصی برای کشور ژاپن در دسترس خواهد بود. زمان ارائه این گوشی هوشمند در ژاپن، ماه دسامبر اعلام شده است.

کوچولوی سونی، متولد شد!

همان‌طوری که شایعات پیش‌تر ادعا داشتند، سونی اکسپریا زد 1 مینی را برای مبارزه با استراتژی سامسونگ و اچ‌تی‌سی مبنی بر ارائه نسخه مینی پرچم‌داران خود، طراحی و توسعه داده شده است. این گوشی با یک مشخصات نسبتا برابر با برادر بزرگ‌تر خود یعنی اکسپریا Z1، آمده و احتمالا بازار گران‌قیمت‌هارا هدف قرار داده است. پردازنده اکسپریا Z1F چهار هسته‌ای و از سری پردازنده‌های کوالکام اسنپ دراگون می‌باشد. فرکانس کاری در نظر گرفته شده برای هرهسته 2.2 گیگاهرتز بوده و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن نیز، 16 گیگابایتی اعلام شده است. مشخصاتی نظیر 2 گیگابایت رم، شارژر بی‌سیم، NFC و باتری 2300 میلی آمپری اکسپریا Z1 مینی، این گوشی را به پرچم‌داری کوچک‌تر و البته قدرت‌مند بدل ساخته‌اند.

کوچولوی سونی، متولد شد!

تنها تفاوتی که می‌توان در اکسپریا Z1 مینی با برادر ناتنی‌اش یافت، به صفحه نمایش 4.3 اینچی HD این گوشی باز می‌گردد چراکه حتی دوربین آن نیز، 20.7 مگاپیکسلی برگزیده شده است. کمپانی سونی اعلام کرده است که اکسپریا Z1F در چهار رنگ لیموئی، سیاه، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود و با نسخه 4.2 سیستم عامل اندروید گوگل،ارائه می‌شود.

5 در مورد “کوچولوی سونی، متولد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH