گلکسی J معرفی شد؛ چاق‌تر و زمخت تر از همیشه!

گلکسی J معرفی شد؛ چاق‌تر و زمخت تر از S4!

اگر تلفن هوشمند گلکسی S4 شما به یک رم 3 گیگابایتی، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 به جای سری 600 و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد، آن را چه می‌نامید؟!

نیازی به تفکر در این باره نیست چراکه DoCoMo در ژاپن چنین گوشی را گلکسی J نامیده است. گلکسی J مشخصات خود را از گلکسی نوت جدید سامسونگ به قرض گرفته است اگرچه در برخی مشخصات نسبت به نوت 3، برتری یا ضعف دارد. گلکسی J از صفحه نمایش 5 اینچی فول HD سوپر آمولد، بهره می‌برد و نسبت به گلکسی S4، کمی چاق‌تر و زمخت‌تر به نظر می‌رسد.

ضخامت گلکسی جی، 8.6 * 70 * 137 میلی متری بوده و شما با یک گوشی 146 گرمی طرف هستید. درباره ضخیم‌تر شدن این گوشی، چیز زیادی نمی‌توان گفت چراکه امکان دارد گلکسی J همانند اکثر پرچم‌داران ژاپنی، ضد آب شود اما خبرهای ضد و نقیضی نیز درباره ضد آب نبودن این محصول، وجود دارد.

با این حال ارائه دهنده گلکسی J در ژاپن رسما تایید کرده که این گوشی همانند گلکسی نوت 3 در رنگ‌های صورتی، سفید، آبی عرضه خواهد شد. فعلا گلکسی J در انحصار ژاپن است اما امیدواریم که روزی این گوشی را برای فروش در بیرون از بازارهای ژاپن، شاهد باشیم!

3 در مورد “گلکسی J معرفی شد؛ چاق‌تر و زمخت تر از همیشه!”

  1. علیرضا مطریان

    مشخصات و پشتیبانی خیلی خوب اما طراحی بدنه نسبتا ضعیف مشکل قدیمی سامسونگ تا حالا بــــوده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH