پیش‌تازی گلکسی S9 با تراشه اگزینوس 9810 در بنچ‌مارک‌ها؛ تحقیر تراشه اسنپ‌دراگون 845!

زمان چندانی تا رونمایی رسمی از اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس باقی نمانده است و مطابق انتظارات اکنون همه چیز در مورد این هندست‌ها پیش‌بینی و مشخص شده است. با این همه تا کم‌تر از 2 هفته دیگر پرچم‌داران جدید سری گلکسی رسما معرفی می‌شوند و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آن‌ها مشخص خواهد شد.

اطلاعات بنچ‌مارک گوشی سامسونگ SM-G960F با تراشه اگزینوس 9810

اکنون اطلاعاتی جدید روی گیک‌بنچ منتشر شده است که ظاهرا به کارایی گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با تراشه اگزینوس 9810 اشاره دارد. با کمال تعجب این پردازنده در پردازش تک هسته‌ای امتیاز 3648 و در پردازش چند هسته‌ای نمره 8894 را به خود اختصاص داد و با این آمار، تراشه اسنپ‌دراگون 845 که در نسخه آمریکایی این پرچم‌داران مورد استفاده قرار گرفته است را پشت سر گذاشت. بر اساس اطلاعات عجیب وغریب یک بنچ‌مارک که قبلا اجرا شد، نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون در تست پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 2378 و 8132 را کسب کرده بود. در صورتی که این ارقام درست باشند، نمایانگر وجود اختلافی فاحش میان عمل‌کرد این 2 تراشه و یک پیروزی قاطع برای چیپست اگزینوس خواهد بود.

به عنوان یادآوری، سامسونگ معمولا در نسخه‌های بین‌المللی پرچم‌دارانش از تراشه‌های اگزینوس ساخت خود استفاده می‌کند؛ در حالی‌که نسخه آمریکایی این محصولات به صورت سنتی از تراشه‌های رده بالای شرکت کوالکام بهره خواهند گرفت. به عنوان یک قاعده کلی، دستگاه‌های گلکسی با تراشه اگزینوس معمولا عمل‌کردی بهتر و شارژدهی باتری بیش‌تری در مقایسه با مدل‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون دارند و در صورت صحت این بنچ‌مارک، حداقل یکی از انتظارات ما در مورد گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس ارضا خواهد شد.

در حال حاضر طبیعتا بایستی توجه داشت که نتایج بنچ‌مارک‌ها به سادگی می‌توانند جعل شوند. اما انتظار می‌رود کارایی تراشه اگزینوس 9810 که در آخرین بنچ‌مارک نمایش داده شده است، واقعی باشد.

مقایسه بنچ‌مارک تراشه‌ها توسط وب‌سایت Techtastic

تا زمان کسب اطلاعات بیشتر، شایعاتی از این دست ما را در جهت رسیدن به بینشی عمیق‌تر از ویژگی‌های شاخص پرچم‌دار آینده سامسونگ یاری خواهند کرد.

3 در مورد “پیش‌تازی گلکسی S9 با تراشه اگزینوس 9810 در بنچ‌مارک‌ها؛ تحقیر تراشه اسنپ‌دراگون 845!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH