چیالین چانگ، رئیس بخش اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی این کمپانی را ترک می‌کند

چیالین چانگ مدیر اجرایی اچ‌تی‌سی که نخستین بار در سال 2012 به عنوان مدیرمالی به این کمپانی پیوسته بود، استعفا داد. این اتفاق تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که تولیدکننده تایوانی گزارش افت 27 درصدی درآمدهای این شرکت در ماه ژانویه نسبت به دوره مشابه سال گذشته را ارایه کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت اچ‌تی‌سی برای دهمین 3 ماهه متوالی شاهد زیان‌دهی بوده است. بر اساس گزارش کوتاهی که از سوی اچ‌تی‌سی به صورت آنلاین منتشر شده، چانگ در حال ترک سمت خود به عنوان رئیس قسمت کسب و کار اسمارت‌فون و دستگاه‌های ارتباطی این شرکت است.

این گزارش دلیل تصمیم چانگ برای استعفا را “رسیدگی به امورات شخصی” اعلام می‌کند. پیامدهای ناشی از استعفای وی از امروز 14 فوریه آغاز می‌شود. افت قیمت سهام اچ‌تی‌سی از مبلغ قابل توجه 1300 رنمینبی (44.56 دلار آمریکا) در 29 آوریل سال 2011 تا بهای کنونی 59.90 رنمینبی (2.03 دلار آمریکا) ادامه داشته است. ماه گذشته این شرکت به معاملات مالی خود با گوگل خاتمه داد. این موضوع بدان معناست که اچ‌تی‌سی با ارجاع بخش پیکسل به غول جستجوگر مبلغ 1.1 میلیارد دلار را از گوگل دریافت کرده و در مقابل مجوز استفاده غیر انحصاری گوگل از برخی پتنت‌های خود را صادر نموده است.

چانگ ماه‌ها پس از عرضه پرچم‌دار موفق سال 2017 اچ‌تی‌سی یعنی U11 این شرکت را ترک می‌کند. گفته می‌شود که اخیرا در رویدادی پیرامون شبکه نسل 5 که از سوی یک سرویس‌دهنده مخابراتی محلی در تایوان برگزار شد از هندست اچ‌تی‌سی U12 رونمایی شده است. انتظار می‌رود این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 باشد.

ما می‌توانیم تایید کنیم که چیالین چانگ از سمت خود به عنوان رئیس بخش کسب و کار گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های ارتباطی در اچ‌تی‌سی استعفا داده است. ما از وی به خاطر تعهدش به کمپانی طی 6 سال گذشته تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت در تلاش‌های آینده‌اش را داریم. – اچ‌تی‌سی

تاکنون نام جانشین چانگ در اچ‌تی‌سی مشخص نشده است. اما امیدواریم کمپانی موفق به یافتن فردی شود که بتواند به این کمپانی در مسیر بازگشت به روزهای پرشکوه خود کمک کند؛ زمانی که این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رفت.

4 در مورد “چیالین چانگ، رئیس بخش اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی این کمپانی را ترک می‌کند”

  1. اچ تی سی درسته یکم ضعیف کار کرده ولی انصافا گوشی هاش خوب بوده گوشی های قدیمیش هنوزم کار میکنن خیلی خوب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH