هواوی در نمایشگاه MWC 2018

هواوی از سه تبلت جدید در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد

بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود هواوی با دست پر در نمایشگاه MWC 2018 حاضر شود. پیش از این شرکت دعوت‌نامه‌هایی را برای مطبوعات جهت حضور در کنفرانس خبری ارسال کرده است و با وجود آن که هنوز خبری رسمی در خصوص دستگاه‌های جدیدی که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد منتشر نشده است، اما گفته می‌شود از سه تبلت مدیاپد رونمایی خواهد شد.

بر اساس گزارشات، تبلت مدیاپد M5 جدید هواوی در سه مدل ارائه خواهد شد. مدل اول با صفحه نمایش 8.4 اینچی و رزولوشن 2560 در 1600 به همراه چیپ‌ست تولیدی شرکت، یعنی Kirin 960، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. قیمت پایه برای مدل‌های وای‌فای و LTE این نسخه از 400 دلار شروع می‌شود.

مدل 10 اینچی این تبلت با مشخصاتی به مانند عضو کوچک‌تر خانواده و البته ویژگی‌های متمایزی مانند مودم Cat. 4 LTE، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون با همان قیمت پایه ارایه خواهد شد.

در نهایت سومین مدل با نام مدیاپد M5 ده پرو که گفته می‌شود با قلم M-Pen و تنها به صورت LTE موجود است، با قیمت پایه 650 دلار ارائه خواهد شد. هر سه مدل دارای اندروید اوریو به صورت پیش‌فرض و رابط کاربری EMUI 8.0 خواهند بود.

مطمئنا با نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2018 باید منتظر انتشار اخبار و حتی شاید تصاویری از این دستگاه‌های جدید هواوی باشیم.

3 در مورد “هواوی از سه تبلت جدید در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH