گزارشاتی مبنی بر تولید اسپیکر‌های هوشمند دارای صفحه نمایش توسط فیس‌بوک منتشر شد

برای اولین بار در سال گذشته خبری منتشر شد که فیس‌بوک قصد تولید و عرضه اسپیکر هوشمند خود را در سال 2018 دارد. شاید با توجه به تولید محصولات مشابه توسط دیگر رقبا، از جمله اپل، گوگل و مایکروسافت در سال‌های اخیر، شاید چندان جای تعجب نداشته باشد. البته شرکت آمازون در این زمینه از دیگر رقبا بسیار کهنه‌کار‌تر است و سرانجام امروز خبری منتشر شد که ادعا می‌کند فیس‌بوک در ماه جولای (تیر ماه) از دو اسپیکر هوشمند خود با نمایشگر 15 اینچی رونمایی خواهد کرد.

طبق این گزارش از اسپیکر‌های هوشمند فیس‌بوک به عنوان دستگاه‌هایی نام برده شده تا این امکان برای خانواده‌ها و دوستان فراهم گردد که از طریق چت ویدئویی و دیگر قابلیت‌های اجتماعی متنوعی که توسط فیس‌بوک در دسترس قرار داده شده است، به راحتی در ارتباط باشند. ظاهرا قرار بوده است فیس‌بوک این دستگاه‌ها را در ماه مه سال 2018 رونمایی کند اما گفته می‌شود که به دیلی برخی به روز‌رسانی‌ها برای بهبود کیفیت صوتی اسپیکر‌ها و ایجاد تغییرات بیشتر در نرم افزار آن به زمان بیشتری نیاز داشته‌اند، به همین دلیل عرضه این محصول به عقب افتاده است.

این دو اسپیکر هوشمند 15 اینچی چقدر با یکدیگر متفاوت‌اند؟

گفته می‌شود یکی از آن دو دارای قابلیت تشخیص چهره برای شناسایی کاربران برای دسترسی به فیس‌بوک از طریق یک لنز با زاویه دید وسیع در جلوست و اسپیکر دیگر بیشتر بر روی استفاده در شبکه‌ اجتماعی و پخش موسیقی متمرکز شده است.

به علاوه گزارش شده که این اسپیکر‌های هوشمند از دستورات صوتی نیز پشتیبانی خواهند کرد اما مشخص نیست چطور! در اینجا کورتانا و الکسایی وجود ندارد، چون فیس‌بوک در واقع دارای یک دستیار هوشمند نیست تا بتوان با آن ارتباط برقرار کرد و مکالمه نمود. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این محصولات وجود ندارد، بنابراین فعلا این گزارشات را نباید خیلی جدی گرفت و تا ماه جولای و تایید رسمی عرضه چنین اسپیکرهایی هوشمندی توسط فیس‌بوک فاصله زیادی است.

4 در مورد “گزارشاتی مبنی بر تولید اسپیکر‌های هوشمند دارای صفحه نمایش توسط فیس‌بوک منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH