پرطرفدارترین سفرهای تور نوروز 97

تعطیلات نوروز را بد نیست این‌بار با سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی برای خود تازه کنید. سالی جدید را با تجربه‌های نو شروع و همیشه به این خاطرات رجوع کنید.

برای این کار هم می‌توانید با برنامه‌های متنوع و تورهای نوروز 97 آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه باشید و روزهای خوبی را پیش‌رو داشته باشید.

تور باکو در نوروز97

رفتن به کشوری که خود میزبان بزرگی برای جشن‌های نوروز است، جذابیت این تعطیلات را بیشتر می‌کند، تور باکو نوروز 97 را انتخاب کنید و به دنیایی پر از جشن‌ها و زیبایی‌های نوروز وارد شوید.

کشور آذربایجان همچون ایران، نوروز را عید باستانی خود می‌داند و برای این جشن هم برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی کرده است.

در این دوران، همه با لباس‌های سنتی، در مراسم آیینی رقص و پایکوبی می‌کنند و در کنار سفره‌ی هفت‌سین، غذاهای سنتی و خوردنی‌های محلی ترکی را به میهمانان هدیه می‌کنند.با سفر به این گوشه از جهان، شما نوروز آذری را می‌بینید و با مردم باکو در همه‌ی شادی و خوشحالی‌شان شریک می‌شوید.

اتفاقا این سفر، یکی از ارزان‌ترین سفرهای شما است و می‌توانید اقامتی خوش و آرام را در باکوی دیدنی داشته باشید.

ارزانی و جذابیت این کشور آذری، همیشه مورد استقبال مسافران ایرانی بوده و برای اینکه سفر خوبی را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه شروع کنید، بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید تا بهترین اقامت را در هتل‌های شناخته شده‌ی باکو داشته باشید.

تور آنتالیا در نوروز 97

سفر به یکی از شهرهای ساحلی در نزدیکی ایران، قطعا جذابیت ویژه‌ای برای نوروز دارد. این تصمیم را با انتخاب تور آنتالیا نوروز 97 به سرعت عملی کنید.

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که به شما این امکان را می‌دهد واقعا بهار را احساس کنید، دمای هوا در اینجا بین ۱۸ تا ۲۳ درجه‌ی سانتیگراد است و آفتاب درخشان ساحلی در روزهای اقامت شما در این شهر خودنمایی می‌کند.

در یکی از بهترین فصل‌های سفر به آنتالیا می‌رسید و این فرصت را دارید که از بهترین امکانات و تفریح‌های آبی پیش‌بینی شده در مجلل‌ترین هتل‌های آنتالیا استفاده کنید.

اقامت در هتل‌های ۵ستاره و با امکانات، خاطره‌ای برای شما می‌سازد که حتی اگر به نقطه‌ی دیگری از این شهر هم نروید، لذت سفر را کامل می‌کنند.

علاقه به سفر به آنتالیا در میان ایرانی‌ها بسیار زیاد است و به همین دلیل به‌سرعت تورهای نوروزی تکمیل می‌شوند. با این شرایط به علاقمندان پیشنهاد می‌کنیم، برای سفر در بهترین تاریخ‌های شروع مسافرت‌های نوروزی (۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌) پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری و برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ویرلن؛ البته نگران نباشید، اگر همچنان برای سفر تصمیم‌گیری نکرده‌اید می‌توانید در تعطیلات هفته‌ی دوم همراه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان باشید و با برنامه‌هایی که مدام به‌روز می‌شوند برای تاریخ ۵ فروردین به بعد برنامه‌ریزی کنید، البته توجه داشته باشید که برای همراهی با این تور هم باید تا پیش از پایان تعطیلات هفته‌ی اول فروردین‌ماه تور مناسب را خریداری کرده باشید.

تور مالزی در نوروز97

اگر سفر ساحلی را می‌خواهید تجربه کنید که در کنار آن تفریح‌های بی‌نظیری هم برای فرزندانتان داشته باشد، بدون شک تور مالزی نوروز 97  را انتخاب کنید.

اینجا کشوری است با تنوع و دیدنی، شما در اینجا می‌توانید بهترین تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روزترین دستاوردهای بشری را از نزدیک ببینید و یا ساعتی را با آنها بگذرانید.

می‌توانید در میان بلندترین ساختمان‌های دنیا قدم بزنید و از این همه پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شگفت‌زده شوید و یا به پارک‌های ملی سفر کنید و در کنار نادرترین حیوانات روی زمین و بی‌نظیرترین گیاه‌های دنیا ساعت‌ها کشف کنید.به ساحل بروید و در شن‌های سفید و آبی آفتاب، آرامش داشته باشید و یا در هیاهوی محله‌های قدیمی به سراغ جذاب‌ترین رستوران‌های دریایی بروید و غذای آنها را بخورید.

سفر به مالزی ساده است و نیاز به ویزا ندارد. بهتر است برای اقامت در بهترین روزهای تعطیلات نوروزی و اینکه سفرتان را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین شروع کنید، فقط به‌موقع تور مناسب را خریداری کنید.

برای سفر در این تاریخ بهتر است تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور خود را خریداری کنید، در بسیاری از موارد، بعد از این تاریخ خط‌هوایی مناسب برای پرواز به سوی مالزی نیست و ممکن است شما اقامت نوروزی در مالزی را از دست بدهید.

بعد از تماشای بلندترین برج‌ها و تکنولوژی‌های مدرن آینده، شما به زیباترین جزیره‌ها و شهرهای ساحلی در مالزی سفر می‌کنید که دل کندن از آنجا برایتان ساده نیست.

تور دبی در نوروز 97

برای رسیدن به سفری مدرن در یک ساحل گرم و دلچسب، تور دبی نوروز 97  هم انتخاب مناسبی است.

دبی، یکی دیگر از شهرهای ساحلی جذاب برای سفرهای نوروزی، همیشه از انتخاب‌های اصلی ایرانی‌ها برای تعطیلات است. شهری که شما را با دنیایی دیگر از تفریح، زندگی و حتی خرید روبه‌رو می‌کند.

اینجا شما را آنقدر شگفت‌زده می‌کند که فکر می‌کنید همه‌ی آنچه تجربه می‌کنید برای اولین‌بار و تازه است. اگر علاقه دارید که بهترین تاریخ شروع سفرهای نوروزی را در دبی بگذرانید باید در بهترین زمان تور خود را خریداری کنید، چون مطابق قانون شهروندان ایران باید پس از دریافت ویزای امارات به دبی وارد شوند و به همین‌دلیل اخذ ویزا در این دوره کمی زمان‌بر است.

بهتر است که شما در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه سفر خود را شروع کنید تا تعطیلات را به نحو احسن بگذرانید، برای اقامت در این تاریخ‌ها هم بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید.

در این تاریخ شما می‌توانید با بهترین خط‌های هوایی و در ساعت‌های مناسب پرواز به دبی سفر کنید و اتفاقا در مشهورترین هتل‌های آنجا اقامت کنید.

تور صربستان در نوروز 97

بدنیست یک انتخاب اروپایی هم در تعطیلات نوروز داشته باشید، این کار را می‌توانید با انتخاب  تور نوروز صربستان 97   عملی کنید.

شما در واقع به یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می‌روید که می‌توانید در تعطیلات نورورز کنار شهروندان آن رسیدن به فصل بهار و شکوفه زدن طبیعت را تماشا کنید.

صربستان به سادگی میزبان ایرانی‌ها می‌شود، کافی است تاریخ مناسبی برای سفر انتخاب کنید و بدون ویزا تنها با خرید بلیت و تور مناسب به آنجا سفر کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفرتان را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه شروع و برای این کار هم تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور مناسب خود را خریداری کنید.

نوروز تاریخ مناسبی برای سفر به اینجاست، هم‌زمان با آن تعطیلات جشن‌های محلی و بهاری زیادی در اینجا افتتاح می‌شود که شما می‌توانید میهمان آنها باشید و البته از همه مهم‌تر فصل حراج است که با رسیدن شما به آنجا آغاز می‌شود و مراکز خرید با بهترین قیمت‌ها شما را به خرید از خود دعوت می‌کنند، در نظر داشته باشید؛ تخفیفهای زمستانه مراکز خرید بزرگ بلگراد، تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و شما می‌توانید از فستیوال‌های حراج آنها خرید کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از تورهای نوروزی و برنامه‌های سفر داشته باشید، هم‌اکنون می‌توانید  با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و با راهنمایی و مشاوره‌ی  کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.

3 در مورد “پرطرفدارترین سفرهای تور نوروز 97”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH