Motorolas

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G6

اگر از طرفداران برند موتورولا هستید باید بگوییم که در این مطلب چیزهای جالبی درباره گوشی موتورولا موتو G6 و دیگر دیوایس‌های در حال توسعه این کمپانی داریم.

یکی از افشاکنندگان معروف در حساب توئیتری خود رندری را از گوشی موتورولا موتو G6 منتشر کرد. البته این تمام چیزهایی که باید بدانید نبوده و این فرد با انتشار نام و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت دیگر اسمارت‌فون‌های در حال توسعه موتورولا اطلاعات مفیدی در مورد آن‌ها در دسترس قرار داد. موتو G6 این چند وقت اخیر یک پای ثابت تمام اخبار و شایعات بوده است. اعضای جدید سری G موتورولا امسال شامل گوشی‌های موتو G6، موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس خواهد بود.

ظاهرا تصویر فوق متعلق به گوشی موتورولا موتو G6 بوده که تمام اطلاعات قبلی منتشر شده درخصوص آن را تایید می‌کند. همان‌طور که در این تصویر مشخص است، انتظار داریم که تمام اعضای خانواده موتو G6 به نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شوند. در همه رندرهایی که تاکنون درخصوص این خانواده منتشر شده، چینش مدرن و خاصی از دوربین دوگانه را در پشت دستگاه می‌بینیم که نظیر آن را هیچ جای دیگر ندیده بودیم.

همان‌گونه که اشاره شد، این افشاگر اطلاعاتی درباره دیگر اعضای گوشی‌های موتورولا نیز منتشر کرده است؛ اطلاعاتی که طبق ادعای خودش از تامین کنندگان وب‌سایت علی‌بابا دریافت کرده است. دیوایس‌هایی که موتورولا امسال عرضه می‌کند محدود به سه دستگاه سری G نبوده و انتظار داریم که گجت‌های دیگری مانند موتو E5، موتو X5، موتو Z3 و موتو Z3 پلی از دیگر گوشی‌های سال 2018 موتورولا باشند.

در باب محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در این محصولات باید گفت که موتو G6 و موتو G6 پاس دارای سنسوری تعبیه شده در پنل جلویی هستند. این در حالی است که مدل موتو G6 پلی از سنسوری بهره می‌برد که در قاب پشتی جا خوش کرده است. این فرد ادعا کرده که گوشی موتو E5 نیز از سنسور اثر انگشت قرارگرفته شده در قاب پشتی بهره می‌برد اما چیزهای جالب‌تر در سه گوشی دیگر رقم می‌خورد.

آن‌طور که به نظر می‌رسد موتورولا حسگر اثر انگشت گوشی موتورولا موتو Z3 پلی را در قاب کناری تعبیه کرده اما در گوشی‌های موتو Z3 و موتو X5، از دوربین‌های سلفی سه‌بعدی بهره خواهد گرفت تا با تکنولوژی اختصاصی فیس‌آی‌دی آنلاک این کمپانی، وظیفه شناسایی چهره کاربر را انجام دهند. البته منابع این اطلاعات درباره این‌که آیا در این دیوایس‌ها باز هم از حسگر اثر انگشت استفاده‌ای خواهد شد یا نه، هیچ جزئیاتی منتشر نکرده‌اند.

انتظار داریم که موتورولا حداقل دو نمونه از دستاوردهای خود را که پیش‌بینی می‌کنیم از خانواده موتو G6 هستند، در کنگره جهانی موبایل 2018 که از روز 7 اسفند در شهر بارسلونا آغاز به‌کار می‌کند به طور عمومی معرفی کند. دیگر دستگاه‌های نام برده شده در این مطلب هنوز راه زیادی در پیش دارند تا به مرحله رونمایی و عرضه برسند؛ البته اگر همه این اطلاعات درست باشند و چنین محصولاتی در دست تولید باشند!

2 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G6”

  1. سلام به عنوان کسی که تازه کوشی موتو ای ۴ پلاس را تهیه کردم در کل راضی هستم ولی چند ایراد را مشاهده کردم که امید است برطرف شود:
    1-نبود زمان روشن و خاموش خودکار برای گوشی – این ایتم در لنوو که هم اکنون صاحب امتیاز است وجود دارد اما…
    2-عدم توجه به نمایش تعداد پیکسل در دوربین
    3-عدم امکان عقب رو (به عقب برگشتن) در این گوشی
    4-جدا نشدن باتری در مواقع اضطراری 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH