مک‌بوک فوق‌العاده باریک اپل، سال 2014 عرضه خواهد شد!

مک‌بوک فوق‌العاده باریک اپل، سال 2014 عرضه خواهد شد!

کمپانی اپل احتمالا به‌زودی خواهد توانست یک مک‌بوک بسیار باریک و 12 اینچی را با صفحه نمایش رتینا، عرضه نماید. این گفته از صحبت‌های اخیر تحلیلگر KGI، آقای مینگ چی کو به‌دست آمده است.

آقای مینگ چی کو گفته کمپانی اپل در اواسط سال 2014، یک مک‌بوک جدید 12 اینچی و فوق‌العاده باریک را با صفحه نمایش رتیتا به عرضه عمومی، خواهد رساند. سایت Mac Rumours  گزارش داده که مک‌بوک جدید حتی از مک‌بوک Air فعلی هم، نازک‌تر است و حتی امکان دارد، قیمت ارزان‌تری را انتخاب نماید.

به گفته وی، نسخه 12 اینچی مک بوک تلفیقی است از دو عنصر نسخه‌های پیشین مک‌بوک؛ سهولت در حمل نسخه 11 اینچی و قدرت مندی نسخه 13 اینچی! مک‌بوک جدید احتمالا سبک‌تر و نازک‌تر از مک‌بوک Air فعلی، خواهد بود. ویژگی برجسته این محصول از نظر مینگ چی کو، سهولت بیش‌تر در استفاده، در عصر ابررایانه‌های امروزی است.

تا کنون، هیچ تاییدیه رسمی درباره  مک‌بوک جدید وجود ندارد و حتی نمی‌دانیم که مک بوک 12 اینچی، با مک‌بوک Air جایگزین خواهد شد یا خیر! اپل امسال، نسخه‌ای به‌روز شده از مک‌بوک Air ها را بدون صفحه نمایش رتینا، عرضه کرد. مک بوک ایر نسخه 2013، توانست بدون صفحه نمایش رتینا به وعده اپل مبنی بر ماندگاری یک روزه باتری، دست یابد.

اطلاعاتی که آقای کو در اختیارمان گذاشته، تلاش می‌کنند تا بگویند که خانواده مک‌بوک Air در سال 2014، به‌روز خواهد شد. پیش‌تر وی گفته بود که اپل برروی توسعه آی‌فون‌هایی با صفحه نمایش 4.5 اینچی و حتی 5 اینچی، مشغول به‌کار شده است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH