مشخصات سخت افزاری غول اندرویدی HTC، توسط خرده فروشی فاش شد!

مشخصات سخت افزاری غول اندرویدی HTC، توسط خرده فروشی فاش شد!

دقیقا پس از یک روز که مشخصات کامل فبلت وان مکس کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی انتشار یافت، یک خرده فروش مشخصات کامل این فبلت را ارائه کرد. فبلت وان مکس، یک نسخه فبلت شده ( از نظر اندازه) از پرچم‌دار اندرویدی اچ‌تی‌سی در سال 2013 میلادی، است.

خرده فروش برای فبلت وان مکس، یک صفحه نمایش 5.9 اینچی ( از نوع سوپر LCD نسخه 3) با ابعاد تصویر 1920*1080، را تایید کرده است. کیفیت نمایش‌گر فبلت وان مکس، فول HD بوده و پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون سری 600  برروی آن، خودنمایی می‌کند. البته استفاده از یک پردازنده تقریبا منسوخ شده برای چنین فبلتی آن‌هم با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز برای هرهسته، واقعا ناامید کننده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین اولترا پیکسلی، از مهم‌ترین ویژگی‌های فبلت وان مکس به‌شمار می‌آیند. تایید شده که یک باتری 3300 میلی آمپری، برروی این فبلت به کار گرفته شده است.

با این مشخصات سخت افزاری نا امید کننده، می‌توان گفت HTC وان مکس جایی در بازار فبلت‌های هوشمند، نخواهد داشت. گلکسی نوت 3 با مشخصات خارق العاده‌اش و اکسپریا Z اولترا با نمایش‌گر 6.4 اینچی، جایی برای یکه‌تازی فبلت تازه HTC نمی‌گذارد و از طرفی به‌زودی، نوکیا اولین فبلت ویندوزی در جهان را با نام لومیا 1520، معرفی خواهد کرد.

به نظر شما، پیروز بازار فبلت‌ها کدام گوشی خواهد بود؟! وان مکس؟ یا محصولات بسیار قدرت‌مند سونی و سامسونگ؟!

2 در مورد “مشخصات سخت افزاری غول اندرویدی HTC، توسط خرده فروشی فاش شد!”

  1. سنسور تشخیص اثر انگشت رو نگفتید.همون ظاهر قشنگش به کل گوشیها می ارزه.ضمنا بدنه آلومینیوم داره.

  2. الان LG G pad اومد، کسی گفت چرا!؟
    چه وضع مقاله نویسیه جدا!؟
    بنظر خیلی ها (که البته یکم اهل تفکر باشند – بی طعنه و اینا- ) یه همچین CPU ای واقعا براش کافیه.
    این فبلت مستقیما رفته برای میانه بازار الان.
    HTC اگه اینو با S800 میزد، فروش پایینش + هزینه تامین قطعات جدید براش واقعا بد تموم میشد، خصوصا اینکه با اون مشخصات صد در صد قیمتش هم خیـــــــــــــــــــــلی بالاتر از اینا میرفت.

    من که جدا بهش احتیاج ندارم، ولی کارش رو زیر سوال نمی برم!
    HTC کارش درسته باو! : D

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH