اچ‌تی‌سی باز هم نیروی کار خود را تعدیل کرد

دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که اچ‌تی‌سی روزهای خوبی را  پشت سر نمی‌گذارد. چند هفته پیش بود که رییس قسمت گوشی‌های هوشمند از سمت خود استعفا داد و حال نیز خبر رسیده که شرکت چینی بخش بزرگی از کارکنان خود در آمریکا را تعدیل کرده و تنها کارکنان مسئول امورات کلی را حفظ نموده است.

اچ‌تی‌سی سال 2017 سختی را پشت سر گذاشت که خود در ادامه سال‌های بد این شرکت بود. علی‌رغم تلاش‌های شرکت برای بهبود رویه که با عرضه یو 11 در سال گذشته همراه بود،‌ اما این گوشی نیز نتوانست این روند را تغییر دهد.

شرکت تایواتی در توضیح برای این تعدیل،‌ ادغام بخش‌های واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند را علت این کار بیان کرده است. سخنگوی شرکت در گفتگو با Digital Trends اعلام کرده است:

اقدام به کاهش نیرو کردیم تا ضمن هم ترازی بخش‌های مختلف،‌ با به اشتراک‌گذاری منابع به تقویت قسمت‌های یاد شده بپردازیم.

تمامی این اتفاقات و اخبار حکایت از آن دارند که احتمال خروج اچ‌تی‌سی از تولید گوشی‌های هوشمند در آینده‌ای نزدیک بسیار بالا خواهد بود. این شرکت پیش از این برای فرار از بحران بخش بزرگی از دپارتمان گوشی‌های هوشمند خود را به گوگل فروخته بود. با این وجود شرکت در حال کار بر روی یو 12 است که طرفداران را امیدوار می‌کند تا حداقل شاهد عرضه یک پرچم‌دار دیگر از اچ‌تی‌سی باشند.

5 در مورد “اچ‌تی‌سی باز هم نیروی کار خود را تعدیل کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH