فروشگاه مایکروسافت دوباره فروش اسمارت‌فون‌های لومیا را آغاز کرد!

به نظر می‌رسد سیستم‌عامل ویندوزفون مجددا در حال احیا و بازگشت است! نکته جالب این‌که چنین صحبتی شوخی نیست و واقعیت دارد. در وب‌سایت رسمی فروشگاه مایکروسافت فهرستی شامل گوشی‌های لومیا 950، 950XL، لومیا 550 و لومیا 650 قابل مشاهده است. حتی یک نماینده فروش هم این موضوع را تایید کرد. تنها فرضیه قابل تصور برای یافتن این هندست‌ها استفاده از جستجوی تصادفی بود؛ زیرا گوشی‌های لومیا ابدا در زیرمجموعه “همه گوشی‌ها” ظاهر نمی‌شوند.

این گوشی‌ها اخیرا در اوایل فوریه و مشخصا در روز چهارم ماه جاری به فروشگاه مایکروسافت بازگشته‌اند. با گذشت مدت زمانی طولانی هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده بود. اما بایستی برای بار دیگر خاطرنشان کرد که اکنون زمان نسبتا زیادی از مرگ گوشی‌های سری لومیا گذشته است؛ اگرچه هرگز این مساله به صورت رسمی اعلام نشده است.

البته در صورت رسمیت بخشیدن به چندین توئیت منتشر شده از سوی Joe Belfiore قضیه متفاوت خواهد بود. فرضیه عمومی طی چند ماه گذشته بر این مبنا بوده که اکنون مایکروسافت از صحنه گوشی‌های هوشمند فاصله گرفته است یا به جای آن در پشت صحنه مشغول کار بر روی دستگاه مبهم و ناشناخته سرفیس‌فون است.

همان‌طور که گفته شد نمی‌توان نسبت به دلایل این بازگشت ناگهانی چندان اطمینان داشت. این موضوع بدون در نظر گرفتن وضعیت ویندوز موبایل 10 یا عدم بررسی دقیق پتانسیل تجربه کاربران نهایی ممکن است تنها تلاشی برای به حرکت انداختن بازارهای قدیمی باشد. اما با احتمال کم‌تر، هنوز هم سناریوی قابل قبولی وجود دارد که نمایانگر علائمی از توسعه برنامه پشتیبانی برای پلتفرم ویندوزفون است. به هرحال چنان‌چه هنوز هم از طرف‌داران اسمارت‌فون‌های لومیا هستید، مدل‌های زیر از طریق فروشگاه مایکروسافت قابل خریداری هستند:

  • لومیا 950XL با قیمت 499 دلار
  • لومیا 950 با قیمت 399 دلار
  • لومیا 650 با قیمت 199 دلار
  • لومیا 550 با قیمت 139 دلار

2 در مورد “فروشگاه مایکروسافت دوباره فروش اسمارت‌فون‌های لومیا را آغاز کرد!”

  1. شروع کرد دوباره میبینه فروش نداره سال دیگه تولیدش متوقف میکنه اونای هم که خریدن میمونه رو دستشون پشتیبانی نمیشه دیگه

  2. مهدی حاجیان

    من به شخصه عاشق گوشی های مایکروسافت هستم چون همه چی تموم هست
    ولی اگه فایل apk هم ساپورت نمیکرد
    به دلیل اینکه ساپورت نرم افزاری خوبی نداره سراغش نمیرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH