هواوی دو تبلت جدید از خانواده مدیاپد M5 را با قابلیت LTE معرفی کرد

با آن‌که کمپانی هواوی قصد ندارد گوشی‌های پرچم‌دار خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی کند اما بدون برنامه پا به این نمایشگاه نگذاشته و با معرفی دو تبلت جدید از خانواده مدیاپد M5 کارش را در MWC امسال آغاز کرد.

این دو تبلت جدید در اندازه‌های 8.4 و 10.8 اینچی عرضه خواهند شد. رزولوشن نمایشگر مدیاپدهای جدید 2560 در 1600 پیکسل بوده و تراشه پرقدرت کایرین 960 مغز متفکر این‌دو خواهد بود. این مجموعه به وسیله 4 گیگابایت رم و 32/128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. باتری تعبیه شده در تبلت‌های جدید هواوی این توانایی را دارد که انرژی مورد نیاز این دیوایس‌ها را بین 10 تا 11 ساعت تامین کند.

وجود 2/4 اسپیکر ساخت هارمن کاردون قطعا یکی از نقاط مثبت هر دو مدل تبلت مدیاپد M5 خواهد بود که در زمینه چند رسانه‌ای به یاری آن‌ها خواهد آمد. دوربین بزرگی که پیش از این در شایعات دیده بودیم در قاب پشتی جا خوش کرده، رزولوشنی معادل 13 مگاپیکسل دارد. به علاوه، در در قاب پشتی پین‌های مغناطیسی را می‌بینیم که برای سهولت استفاده در لوازم جانبی این تبلت‌ها مانند کیبورد رسمی فولیو در نظر گرفته شده است.

با این‌که این دو تبلت قادر به پشتیبانی از قلم حساس به فشار میت هستند اما کاربر باید آن را به عنوان یک ابزار اضافی جداگانه خریداری کند. هواوی درگاه سیم‌کارت نانو را برای تبلت‌های جدیدش در نظر گرفته که قادر به پشتیبانی از شبکه LTE است. مدیاپدهای جدید که از ابتدا اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کنند، از ماه بعد وارد بازار خواهند شد. نهایتا باید اشاره کنیم که قیمت نسخه 10 اینچی و 8 اینچی به ترتیب 520 و 420 یورو تعیین شده است.

1 در مورد “هواوی دو تبلت جدید از خانواده مدیاپد M5 را با قابلیت LTE معرفی کرد”

  1. هواوی هم دیگه شورش در اورده فرت فرت گوشی تولید میکنه میده بیرون همشونم کپی از هم دیگه و برند های دیگ با قیمت ارزون میفروشه مردمم ‌که گول میخورن میخرن جنس بنجول چینی گول ظاهرش میخورن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH