اختراعات جدید سامسونگ

سامسونگ پیش از معرفی گلکسی S9 توسط هواوی مورد تمسخر قرار گرفت!

به طور معمول کمپانی‌های مختلف روش‌های متفاوتی برای ارتباط با مشتریان خود اتخاذ می‌کنند که یکی از این راه‌ها نشان دادن برتری خود نسبت به رقباست. پیش از آغاز به‌کار رسمی MWC امسال کمپانی هواوی که از معرفی پرچمدارش در این نمایشگاه صرف نظر کرده، سامسونگ را قبل از مراسم معرفی گلکسی S9 مورد تمسخر قرار داده است.

در راستای انجام این عمل، نمایندگی عربی هواوی با انتشار تیزری در توئیتر عملا سامسونگ را به خاطر دوربین پرچمدار جدیدش به سخره گرفت. در این توئیت با اتکا به عبارت “to step down from Cloud 9” از کاربران خواسته شده که گلکسی S9 را فراموش کرده و به سوی پرچمدار هواوی بیایند که دوربین آن با بهره‌گیری از هوش مصنوعی حاضر در تراشه کایرین 970 قادر به تشخیص سوژه‌های موجود در کادر دوربین است.

هواوی در نمایشگاه MWC 2018

علاوه بر این، هواوی در این تیزر ده ثانیه‌ای از عدد 9 که در تیزرهای سامسونگ استفاده می‌شود، برای اولین حرف از هشتگ DoingWhatTheyCant# استفاده کرده است. این هشتگ به معنای “انجام چیزی که آن‌ها نمی‌توانند” بوده و هشتگ دیگر که با نشان HuaweiAICamera# شناخته می‌شود، نمایان‌گر سیستم هوش مصنوعی و توانایی‌های تراشه کایرین 970 در دیوایس‌های سری میت 10 است.

هواوی با انجام این کار و مدعی بودن بر این‌که محصولات سامسونگ قابلیت خاصی ندارند، یک بازی جذاب را برای بازاریابی آغاز کرده است. البته قطعا اهالی هواوی نیز به خوبی آگاهند که رقبایی مانند سونی از سال‌ها پیش قابلیتی مانند تشخیص صحنه را به‌کار گرفته‌اند. از سال 2012 و پس از معرفی گوشی اکسپریا T تاکنون همه گوشی‌های سونی مانند پرچمدار سال 2013 سری Z همگی از این قابلیت بهره‌مند هستند.

4 در مورد “سامسونگ پیش از معرفی گلکسی S9 توسط هواوی مورد تمسخر قرار گرفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH