منتخبی از تصاویر مربوط به لوازم جانبی گلکسی S9 و S9 پلاس را از اینجا ببینید

سامسونگ عصر دیروز به طور رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را معرفی کرد. در خلال برگزاری مراسم معارفه این امکان فراهم شد که از نزدیک نظاره‌گر تمام لوازم جانبی رسمی این دو پرچمدار باشیم. شما عزیزان می‌توانید منتخبی از تصاویر لوازم جانبی گلکسی‌های جدید را در ادامه مشاهده فرمایید.

سامسونگ لوازم جانبی گوناگونی را برای پرچمداران بهاره خود در نظر گرفته است. اغلب این اکسسوری‌ها از دسته قاب‌های محافظ هستند که در انواع مختلف با طرح‌های گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته یک داک دسکتاپ (DeX) جدید و شارژ وایرلس تازه با رنگ‌های مشکی و سفید را نیز باید به این مجموعه اضافه کنید.

در این بین می‌توان به قاب‌های محافظی اشاره کرد که در داخل آن‌ها یک کیبورد فیزیکی تعبیه شده است تا خاص بودن گلکسی S9 بیش از پیش احساس شود. به علاوه فلیپ کیس‌ها و البته قاب‌های مورد علاقه همگان یعنی alcantara و hyperknit نیز جز همراهان همیشگی سوگولی‌های سامسونگ خواهند بود.

مورد دیگر یک قاب دو تکه است که سال گذشته نیز افتخار تزیین گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 نصیب آن شده بود. به دلیل زیبایی و کاربردی بودن آن هیچ کسی دوست نداشت که جای خالی این قاب خاص را در پرچمداران جدید سری S حس کند. برای همین سامسونگ امسال نیز آن را به عنوان بخشی از لوازم جانبی گلکسی S9 در نظر گرفت. در ادامه می‌توانید دیگر لوازم جانبی این دیوایس را مشاهده کنید.

3 در مورد “منتخبی از تصاویر مربوط به لوازم جانبی گلکسی S9 و S9 پلاس را از اینجا ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH