یک اسمارت فون پرچمدار با نمایشگر بدون حاشیه از بلک‌بری در راه است

توییتریست معروف Evan Blass در تازه‌ترین پست خود خبر از تولید یک گوشی بلک‌بری با نام Ghost برای بازار هند داده است که  توسط بلک‌بری و TCL تولید نخواهد شد.

بلک‌بری Ghost: گوشی اندرویدی بدون حاشیه و بالارده تحت لیسانس اپتیموس که به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

شرکتی که کار تولید گوشی‌های بلک‌بری را آغاز کرد، دیگر محصولی را تولید نمی‌کند. این شرکت حق تولید گوشی با این برند را به شرکتی چینی با نام TCL فروخت. اما شرکت چینی نیز حق تولید این برند در بازار چهار کشور هند، سریلانکا، نپال و بنگلادش را ندارد. در این کشورها امتیاز این برند در اختیار غول مخابراتی هندی یعنی اپتیموس است. پس شرکتی که گوشی کی‌وان را تولید کرد، هیچ ربطی به گوشی بلک‌بری تولیدی در هند نخواهد داشت.

از تصویر منتشر شده که بیشتر شبیه به رندر است تا تصویر زنده، مشخص می‌شود که Ghost یک گوشی تقریبا بدون حاشیه و تا حدودی شبیه به وان‌پلاس 5T خواهد بود. از آنجایی که تنها اطلاعات در دسترس از این گوشی محدود به همین تصویر می‌شود، خبری از مشخصات، قیمت و زمان رونمایی از آن در دسترس نیست. در واقع با توجه به اینکه این تصویر گوشی را در حالت خاموش نشان می‌دهد، حتی نمی‌توان درک درستی از چگونگی بی‌حاشیه بودن آن داشت.

این اولین گوشی تولیدی اپتیموس تحت برند بلک‌بری از زمان خرید امتیاز آن در سال 2017 خواهد بود. در صورت عرضه این دستگاه، کاربران چهار کشور یاد شده می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

3 در مورد “یک اسمارت فون پرچمدار با نمایشگر بدون حاشیه از بلک‌بری در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH