سامسونگ انتظار دارد تا فروش گلکسی S9 در مقایسه با گلکسی S8 بیشتر باشد

سامسونگ از گذشته به عنوان یکی از بزرگان حوزه فناوری بوده که تا به امروز شاهد رشد و پیشرفت هر روزه آن هستیم؛ پس انتظار بیهوده‌ای نیست که این شرکت با هر حرکت و هر محصول جدید انتظار پیشرفت بیشتری داشته باشد. مدیر اجرایی سامسونگ، DJ Koh، بیان کرده است که انتظار دارد فروش گلکسی S9 در مقایسه با گلکسی S8 در بازار بیشتر باشد. بر اساس آمارها، گلکسی S8 از زمان عرضه در آپریل سال 2017 حدود 37 میلیون دستگاه فروخته است.

 امسال گلکسی S9 در مقایسه با S8 در سال گذشته زودتر عرضه خواهد شد و با توجه به برنامه‌هایی که برای بازار فروش آن تدارک دیده‌ایم، من باور دارم شاهد فروش بیشتر این گوشی خواهیم بود.

کوه اضافه می‌کند که بازخوردها نسبت به گلکسی S9 بهتر از انتظار بوده است. استراتژی فروش سامسونگ برای پرچم‌دار خود تحت شعار “تصوری دوباره” رقم می‌خورد که این تصور دوباره را می‌توان حول ویژگی‌های جدید دستگاه از جمله دوربین دوگانه جدید با گشادگی دیافراگم متغیر و قابلیت سوپر اسلوموشن و همچنین اموجی‌های واقعیت افزوده جدید دانست.

نکته بعدی صحبت‌های کوه مربوط به تاریخ زمانی عرضه زودتر گلکسی S9 نسبت به S8 است. بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ شروعی طوفانی را در سال جدید رقم زده تا بتواند فروش گلکسی S8 را پشت سر گذارد.

البته از همان لحظه رونمایی از پرچم‌دار جدید شرکت کره‌ای بحث‌هایی وجود داشت که این گوشی به مانند نسل پیشین خود محصولی انقلابی نیست؛ هر چند هنگام رونمایی از گلکسی S8 نیز برخی گفته بودند هیچ دلیلی برای اپگرید گلکسی 7 خود نمی‌بینند.

البته با توجه به عدم تغییر قابل توجه S9 نسبت به S8 اینگونه اظهار نظرها کاملا عادی به نظر می‌رسد؛ اما تغییرات سامسونگ در دستگاه جدید خود را باید در درون آن جست. در هر صورت ظاهرا سامسونگ راه زیادی برای قانع کردن مشتریان خود جهت خرید پرچم‌دار جدید و آپگرید گوشی‌های قدیمی در پیش دارد.

3 در مورد “سامسونگ انتظار دارد تا فروش گلکسی S9 در مقایسه با گلکسی S8 بیشتر باشد”

  1. قبلی که تا الان دوتاش یعنی اس و اس 8 پلاس سر جمع 20 میلیونم نفروختن حالا ببینیم این رکوردشو میزنه یا نه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH