ایسوس ذن‌فون 5 لایت با چهار دوربین رسما معرفی شد

در کنفرانس مطبوعاتی دیشب MWC 2018، شرکت ایسوس از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد که اولین آنها ذن‌فون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) بود. این مدل یکی از گوشی‌های میان‌رده از سری گوشی‌های ذن‌فون 5 محسوب می‌شود.

گوشی ذن‌فون 5 لایت، دارای چهار دوربین بوده که یکی از دو دوربین در هر طرف گوشی، از میدان دید وسیع 120 درجه برخوردار است. دوربین اصلی عقب 16 مگاپیکسل با گشودگی f/2.2، فوکوس اتوماتیک و میدان دید 80 درجه است در حالی که دوربین اصلی سلفی 20 مگاپیکسل با f/2.0 بوده که در این قسمت از حسگر IMX376 سونی استفاده می‌کند و شعاع دید 85.5 درجه‌ای خود را به رخ می‌کشد.

این گوشی 6 اینچی، دارای صفحه نمایش 2160 در 1080 پیکسل، با نسبت صفحه نمایش به بدنه 80.3 درصد بوده که برای نسخه لایت قابل ستایش است. شما همچنین قادر خواهید بود که این گوشی را به دلخواه با پردازنده اسنپدراگون 430 کوالکام و یا اسنپدراگون 630 سفارش دهید. اگر گوشی را با پردازنده اسنپدراگون 630 خریداری کنید می‌توانید از مزایای فیلم‌برداری دوربین اصلی عقب با کیفیت 4K نیز بهره‌مند شوید. به علاوه از پهنای باند 5 گیگاهرتزی وای‌فای نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ درحالی که اگر اسنپدراگون 430 بر روی آن قرار داشته باشد به کیفیت تصویر‌برداری 1080p و پهنای باند 2.4 گیگاهرتز محدود خواهید بود.

رم و حافظه گوشی نیز در دو آپشن، 2 و 4 گیگابایت و 32 و 64 گیگابایت در دسترس است. یک سینی سیم‌کارت سه‌گانه نیز برای قرارگیری دو سیم‌کارت و یک کارت میکرو تعبیه شده است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی به چشم می‌خورد. سیستم عامل اندروید اوریو به همراه ZenUI 5.0 ایسوس وظیفه مدیریت دستگاه را بر عهده خواهند داشت.

گوشی ذن‌فون 5 لایت از یک باتری 3300 میلی‌آمپری بهره می‌برد که از طریق کابل میکرو USB شارژ می‌شود. شیشه خمیده 2.5D نیز در پشت و جلو آن قرار دارد. همچنین این گوشی در سه رنگ Rouge Red ،Moonlight White و Midnight Black عرضه می‌شود. وزن دستگاه نیز 168 گرم عنوان شده است. ناگفته نماند که ذن‌فون 5 لایت ایسوس به NFC مجهز بوده و از رادیو FM نیز بهره می‌برد.

3 در مورد “ایسوس ذن‌فون 5 لایت با چهار دوربین رسما معرفی شد”

  1. ????????کل کل دوربین دارن..فردا هواوی گوشی میزنه با ۶ تا دوربین…هیچ فرقی هم نداره فقط مردم گول میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH