4 ویژگی‌ در هواوی P اسمارت که آن را تبدیل به یک گوشی تحسین برانگیز می‌کند!

هواوی P اسمارت محصول جذابی از شرکت هواوی است که بدون شک می‌تواند مشتریان فراوانی را به خود جلب کند. این محصول با قیمت مناسبی ارایه شده ولی در آن قابلیت‌های ویژه و مطلوبی گنجانده شده است که شاید بتوان آن‌ها را فراتر از رقم پرداختی برای این دستگاه دانست.

این قابلیت‌ها برای بسیاری از کسانی که با این دستگاه آشنایی کافی ندارند، یک علامت سوال است و در ادامه به قابلیت‌های ویژه‌ای اشاره می‌کنیم تا بدانید که چرا این قابلیت‌ها بر روی این دستگاه غافلگیرکننده است.

کیفیت ساخت

وقتی اولین بار در جعبه گشایی هواوی P اسمارت این دستگاه را در دستانم گرفتم، باور نمی‌کردم که این تلفن همراه تا این حد با کیفیت ساخته شده است. کیفیت گوشی از نظر ساخت و جنس بدنه بسیار عالی بود. نوع بدنه به نحوی طراحی شده که به‌راحتی در دست جا می‌شد و به‌هیچ‌عنوان حس سرخوردن دستگاه از دست که بسیاری از تلفن‌های همراه به من انتقال می‌دهند، به همراه نداشت.

از نظر وزنی نیز این دستگاه بسیار سبک بود ولی به‌هیچ‌وجه حس یک دستگاه پلاستیکی کم کیفیت را نداشت. این تلفن همراه هوشمند در طول مدتی که با آن کار می‌کردم، به‌شدت از نظر کیفی من را راضی کرد و این کیفیت به بدنه و ظاهر دستگاه محدود نبود بلکه در عملکرد سخت‌افزار و روان بودن اجرای نرم‌افزارها نیز شاهد فرایندی مشابه بودم.

قابلیت استفاده ازدو پنجره به‌صورت هم‌زمان

شاید داشتن این قابلیت بر روی محصولی در این رده قیمتی، بزرگ‌ترین غافلگیری هواوی P اسمارت باشد. این تلفن همراه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دو نرم‌افزار مختلف را به‌صورت همزمان بر روی نمایشگر در اختیار داشته باشید. با تقسیم صفحه بین دو اپلیکیشن، به‌راحتی با هر دوی آن‌ها کار کنید و این امر برای کسانی که کارهای تجاری خود را با تلفن همراه انجام می‌دهند، یک ویژگی کاربردی خواهد بود.

در این مدل از رابط کاربری، دو پنجره به‌صورت هوشمند بر روی هواوی P اسمارت قرار گرفته و به‌صورت خودکار بررسی می‌کند که آیا نرم‌افزارهای انتخابی شما برای این کار مناسب هستند یا خیر. درصورتی‌که توازن برای اجرای آن‌ها در این وضعیت وجود نداشته باشد، آنگاه هواوی P اسمارت اجازه استفاده از این وضعیت برای آن اپلیکیشن را نخواهد داد.

قابلیت‌های غافلگیرکننده هواوی P اسمارت

برای درک حس و حال این قابلیت به این مثال توجه کنید: مجبور هستید که با مادر، دوست یا هر کس دیگری در تلگرام چت کنید و از آن‌طرف هم بازی فوتبال تیم محبوب شما در حال پخش زنده است. در این وضعیت با تلفن‌های دیگر هم‌رده با هواوی P اسمارت باید قید یکی از دو مورد یاد شده را بزنید ولی با P اسمارت می‌توانید همزمان در یک پنجره فوتبال را تماشا کنید و در پنجره دیگر به پیام‌های خود پاسخ بدهید.

قابلیت‌های غافلگیرکننده هواوی P اسمارت

اشتراک محتوا بدون نیاز به اینترنت

بسیاری از ما برای اشتراک داده‌های خودمان از سیستم‌های تحت وب استفاده می‌کنیم. از سوی دیگر نرم‌افزارهایی مانند Shareit وجود دارند که حتی در وضعیت آفلاین هم می‌توانند اطلاعات را برای شما جابجا کنند ولی برای نصب این نرم‌افزار به اینترنت نیاز دارید و ممکن است در شرایطی به‌صورت ناگهانی به آن نیاز پیدا کرده اما به شبکه دسترسی نداشته باشید. با این حال هواوی قابلیتی برای حل این مشکل برای شما در نظر گرفته است.

با توجه به این امکان ویژه در هواوی P اسمارت می‌توانید داده‌های خود را به‌سرعت با سایر دستگاه‌های هواوی به اشتراک بگذارید و برای این کار تنها کافی است قابلیت پیش‌فرض موجود بر روی دستگاه را فعال کنید.

ارتباط همزمان با دو دستگاه از طریق بلوتوث

یکی از معضلات موجود برای بسیاری از ما، محدودیت‌های بلوتوث است. برای مثال شما می‌خواهید یک فایل را با بلوتوث به کامپیوترتان انتقال بدهید و از سوی دیگر دستگاه شما در حال پخش آهنگ بر روی یک بلندگوی بلوتوثی است. در این شرایط باید موسیقی را قطع کرده، فایل را جابجا کنید و بعد دوباره موسیقی را اجرا کنید. این فرایند با دردسر چند بار وصل شدن و قطع کردن ارتباط برای هر دو دستگاه نیز همراه است.

با توجه به این ۴ ویژگی فوق، بایستی پی اسمارت را یک گوشی عالی در چنین رنج قیمتی دانست که شاید در کم‌تر محصولی از بازار چنین ویژگی‌هایی را بتوان به‌صورت همزمان یافت.

6 در مورد “4 ویژگی‌ در هواوی P اسمارت که آن را تبدیل به یک گوشی تحسین برانگیز می‌کند!”

  1. بهتر بود به جای این چهار ویژگی چیز های دیگه ای می گفتین …….مثلا اندروید ۸ رابطه ی کاربری ۸ دوربین های با کیفیت اثر انگشت بسیار سریع و ….،،

  2. با تقریبا 200 بیشتر میشه گوشی های بهتر خرید ولی تا 1 تومن گوشی خوبیه
    ولی اینم بگم این چیز هایی که گفتید قابلیت جالبی محسوب نمیشن 🙂
    گوشی های پایین رده و میان رده هواوی خوبه

    3
    1
  3. فکر کنم تو این رنج قیمت honer 7x و mate 10 lite هم هستن البته mate 10 lite یه ۲۰۰ تومنی گرون تره ولی دوربین جلوش هم دوگانس اندروید ۸ دریافت کرده
    Nova2 اگر اندروید ۸ دریافت می کرد که واقعا حقشم بود خیلی گزینه خوبی بود مخصوصا که دوربینش از این گوشی ها خیلی بهتر

    3
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH