هواوی P20 پرو در گیک‌بنچ رویت شد

اعضای جدید خانواده هواوی P20 روز هفتم فروردین در شهر پاریس معرفی خواهند کرد. بازار شایعات درباره این پرچمداران حسابی داغ بوده و هر روز خبرهای زیادی درباره آن‌ها شنیده می‌شود. در مورد جدیدترین این خبرها باید بگوییم که گوشی هواوی P20 پرو در بنچمارک گیک‌بنج رویت شده است.

این دیوایس که با اسم رمز شارلوت شناخته می‌شود، مهمان جدید گیک‌بنچ بوده و سنجش توان خود را به دست این بنچمارک سپرده است. پیش از این گوشی هواوی P20 در گیک‌بنچ حاضر شده بود و امتیازهای خوبی به‌دست آورد اما امتیازهای کسب شده توسط نسخه پرو حتی از برادر قدرتمندش که با اسم رمز وانیل شناخته می‌شود نیز کمی بیشتر بوده است.

این گجت به تراشه کایرین 970، اندروید 8.1 اوریو و 6 گیگابایت رم مجهز شده و توانسته در بخش تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1921 و 6729 را کسب کند. این امتیازها بالاتر از نمره کسب شده توسط هواوی P20 معمولی است. برای اثبات این موضوع می‌توانید این ارقام را با امتیازهای 1878 و 6699 که توسط نسخه معمولی کسب شده، مقایسه کنید.

البته اوضاع پرچمداران هواوی در مقایسه با بزرگانی چون گلکسی S9 و اکسپریا XZ2 چندان جالب نیست. همان‌گونه که در دو تصویر بالایی مشاهده می‌کنید، اختلاف بسیار زیادی بین قدرت پردازشی پرچمداران هواوی با نمونه‌ای چون گلکسی S9 وجود دارد. برای مقایسه می‌توانید امتیازهای گوشی P20 پرو را در مقابل امتیازهای 3759 و 8830 کهکشانی سامسونگ قرار دهید تا متوجه اختلاف‌های موجود شوید.

البته این صحبت‌ها بدان معنا نیست که پرچمداران هواوی هیچ حرفی برای گفتن ندارند. به جرات می‌توان گفت که این امتیازها آن‌قدر بالاست که این دو برادر تا سال‌ها بعد نیز از پس هر پردازشی بر می‌آیند. علی‌رغم اختلاف‌های موجود در امتیازها باید پرچمداران هواوی را یکی از برترین دیوایس‌های سال 2018 دانست. انتظار داریم که هواوی P20 پرو به 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه‌گانه مجهز باشد تا شایستگی‌های آن به همگان اثبات شود.

3 در مورد “هواوی P20 پرو در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH