دایره لغات‌تان را با ویژگی جدید گوگل محک بزنید

آیا شما از گستره واژگان خود اطلاع دارید؟ اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده برای تست دانش و گستره واژگان خود هستید، ممکن است علاقه‌مند به استفاده از ویژگی جدیدی باشید که گوگل در قالب “Word Coach”، به نتایج جستجوی خود اضافه کرده است. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید میزان گستردگی دایره لغات خود را بسنجید.

به نظر می‌رسد که این ویژگی جدید به عنوان بخشی از تابع جستجوی گوگل تعریف شده است و در صورتی‌که بخواهید معنی کلمات خاصی را در گوگل جستجو کنید، این موتور جستجو تعریفی از کلمه را به همراه بازی سرگرم‌کننده با Word Coach، به شما ارایه می‌دهد. علاوه‌بر این‌که این یک راه خوب برای آزمایش دانش شماست و همچنین یک ترفند برای کسانی است که از این آزمون‌ها لذت می‌برند، همچنین یک روش بسیار سرگرم‌کننده برای گذراندن زمان محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که سوالات بسیار متنوع هستند و از کاربران در خصوص مترادف‌ها، متضادها و بسیاری موارد دیگر نیز سوال می‌شود. در هر جستجو حدود 5 سوال قرار داده شده است. از طرف دیگر معلوم نیست که هدف نهایی از ارایه این ویژگی توسط گوگل چیست، آیا واقعا به عنوان یک روش جدید و سرگرم‌کننده برای سنجش میزان دایره لغات کاربران و گذراندن زمان طراحی شده و یا قرار است موارد دیگری را نیز پوشش دهد، اما به هرحال ارزش یک‌بار امتحان کردن را خواهد داشت.

6 در مورد “دایره لغات‌تان را با ویژگی جدید گوگل محک بزنید”

  1. جواد سمسکنده ای

    مثل این:
    خلیج فارس رو تو گوگل مپ وقتی زوم میکنی زیرش مینوسه arabian gulf، تا یکی دو ماه دیگه فکر کنم persian gulf رو حذف کنن کلا ???? ..
    خودتونم میدونین تصویر این جمله در کانال های تلگرام چی هستش!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH