Richard-Yu-CEO-Huawei - هواوی واچ 3

هواوی واچ 3 معرفی خواهد شد اما نه به‌زودی‌!

مدیرعامل شرکت هواوی آقای ریچارد یو اعلام کرد که این شرکت در حال توسعه نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود است. برطبق گفته‌های او این سازنده قصد دارد هواوی واچ 3 را معرفی نماید ولی هنوز زمان مناسب برای این پرده‌برداری فرا نرسیده است.

طبق ادعای یو، در حال حاضر نسل دوم ساعت هوشمند چینی‌ها فروش خوبی را تجربه می‌کند و به‌ همین خاطر دلیلی برای ارایه محصولی جدید وجود ندارد. گفتنی است که هواوی واچ 2 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شد و شاید همین موجب گشت تا در نمایشگاه MWC سال جاری منتظر رونمایی از جانشین مدل پیشین باشیم.

Richard-Yu-CEO-Huawei - هواوی واچ 3

اما در کنفرانس هواوی در MWC 2018 خبری از معرفی ساعت هوشمند جدید یا پرچم‌دار تازه این شرکت موسوم به هواوی P20 نبود و اگر برای مشاهده این گوشی هوشمند علاقه‌مند هستید، باید تا روز 27 ماه مارس منتظر بمانید چراکه به نظر می‌رسد این کمپانی درنظر دارد تا پرچم‌دار مذکور را در کنار هواوی واچ 3 در رویداد IFA معرفی کند.

از طرفی باید افزود هنوز مشخص نیست که آیا فبلت بالارده میت 20 نیز در کنفرانس این کمپانی در IFA 2018 رونمایی می‌گردد یا خیر. البته جزییات اندکی از نسل بعدی ساعت هوشمند هواوی فاش گشته که نشان می‌دهد جدیدترین چیپست کمپانی کوالکام برای گجت‌های پوشیدنی یعنی اسنپدارگون Wear 2100 به‌عنوان مغز متفکر این دستگاه درنظر گرفته شده است.

3 در مورد “هواوی واچ 3 معرفی خواهد شد اما نه به‌زودی‌!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH