واتس‌اپ برای ویندوزفون با ویژگی‌های جدید منتشر شد

باور کنید یا نه به‌تازگی واتس‌اپ یک به‌روزرسانی بتا را برای نسخه ویندوزفونی‌اش منتشر کرده است. این نسخه با شماره ورژن 2.18.30 منتشر شده و قابلیت‌های تازه‌ای را برای این پیام رسان پر طرفدار به ارمغان می‌آورد. نخستین ویژگی این به‌روزرسانی Live Location نام دارد. این قابلیت امکان به اشتراک‌گذاری مکان فعلی را به صورت زنده به کاربر می‌دهد.

برای استفاده از این قابلیت به منوی چت مراجعه کنید و گزینه Location را انتخاب کنید. سپس میزان زمانی را که دوست دارید دیگر کاربران به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند، انتخاب کنید، سه گزینه برای انتخاب وجود دارد: 15 دقیقه، یک‌ساعت و 8 ساعت؛ البته شما می‌توانید در هر زمانی که دوست داشتید، اشتراک‌گذاری موقعیت را غیر فعال کنید.

از دیگر قابلیت‌های این نسخه می‌توان به افزوده شدن بخش جستجو به توضیحات گروه اشاره کرد. به این ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی میان اعضای گروه جستجو کنند. هم‌چنین امکان حذف پیام‌های ارسالی در گروه نیز به این اپلیکیشن افزوده شده است، البته شما تنها پیام‌هایی را می‌توانید حذف کنید که حداکثر 68 دقیقه و 16 ثانیه از ارسال آن‌ها گذشته باشد.

آخرین قابلیت افزوده شده به این نسخه نیز امکان دانلود داده‌ها است. به این ترتیب کاربران می‌توانند گزارشی از داده‌های ارسال شده و دریافت شده در واتس‌اپ را در قالب یک فایل دریافت کنند. البته باید توجه داشت که برای دریافت هر گزارش تنها 20 روز فرصت دارید و پس از آن از سرورهای واتس‌اپ حذف می‌شوند.

برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. دریافت نسخه بتا کاملا رایگان است و این اپلیکیشن با حجم 28.75 مگابایت قابل دریافت است. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید از نسخه جدید واتس‌اپ تهیه شده است، البته باید توجه داشت که اکثر این قابلیت‌ها پیش‌تر در نسخه‌های اندروید و iOS واتس‌اپ موجود بوده‌اند.

3 در مورد “واتس‌اپ برای ویندوزفون با ویژگی‌های جدید منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH