اسمارت‌فون جدید Vivo X21 گواهی 3C را دریافت کرد

پس از معرفی موفقیت آمیز اسمارت‌فون VIVO X20 plus UD با مجهز بودن به یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر و هم‌چنین قرار گرفتن دوباره سرتیتر اخبار با نمایش طرح مفهومی اسمارت‌فون شفت انگیز VIVO Apex، این بار کسب یک گواهی تازه برای چندین مدل از اسمارت‌فون‌های این کمپانی چینی خبرساز شده است. البته نکته خاص این هندست‌ها همان اسکنرهای ادغام شده با نمایشگر است.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از کسب گواهی 3C چین توسط این کمپانی برای یک مدل اسمارت‌فون است که در چند نسخه مختلف عرضه می‌شود. به این ترتیب پس از عرضه خانواده ویوو X20 در سه مدل X20 Plus ،X20 و X20 plus UD می‌بایست در انتظار عرضه خانواده X21 در 4 مدل X21A ،X21UD ،X21 و X21 UD A باشیم.

اگرچه هیچ اطلاعاتی از مشخصات احتمالی این اسمارت‌فون‌ها منتشر نشده است، اما با توجه به نام‌گذاری می‌توان انتظار داشت که دو مدل X21UD و X21UD از اسکنر اثر انگشتی ادغام شده با صفحه نمایش استفاده کنند. البته هنوز نمی‌دانیم که سنسور مورد استفاده در این مدل‌ها نیز هم‌چون Apex، از نوع “half-screen” خواهد بود یا خیر؟!

در حال حاضر جزییات بیش‌تری از مشخصات این اسمارت‌فون در دسترس نیست با این حال انتظار می‌رود در این خانواده شاهد استفاده از نمایشگری بدون حاشیه و ساخته شده توسط سامسونگ باشیم و قلب پردازشی آن را چیپست اسنپدارگون 670 شکل دهد. هم‌چنین انتظار می‌رود ویوو X21 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کند. از آن‌جا که استفاده از برش در بالای نمایشگر به یکی از ترندهای این روزها تبدیل شده است، انتظار می‌رود در مدل‌های X21 نیز شاهد یک برش در بالای نمایشگر باشیم.

احتمالا اطلاعات بیش‌تری پیرامون خانواده X21 در روزهای آتی منتشر شود. با این حال محصول بعدی که قرار است توسط Vivo معرفی شود، ویوو V9 خواهد بود که پوسترهایی را نیز از آن مشاهده کرده‌ایم. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ویوو ApeX، در تاریخ 5 مارس معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود Vivo V9 نیز یکی از محصولاتی باشد که در این رویداد معرفی شود.

3 در مورد “اسمارت‌فون جدید Vivo X21 گواهی 3C را دریافت کرد”

  1. مهدی حاجیان

    گوشی های چینی اعتماد کردن بهشون برای همه سخته چون واقعا معلوم نیست داخلشون چیه
    مثل تخم مرغ شانسی میمونه

  2. هیچوقت از طراحی گوشی های چینی خوشم نیومد… نمیدونن چی میخوان! خیلی شلوغش میکنن و همینطور کپی برداری!

  3. من vivo xplay 3s رو دارم, به معنای واقعی عالی هست و تصوراتتون رو از کوشی China عوض میکنه.
    اولین 2Kفون دنیاست واقعا کیفیت تصویرش بی نظیر
    صدای خروجی از اسبیکرهای کوشی هم میخکوبتون میکنه از بلندی و کیفیت و شفافیت عجیبش, با M8 مقایسه کردم صدا بلندتر و کیفیت برابر با M8 متعجبتون میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH