چگونه بدون روت کردن اندروید به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های شخصی را غیرفعال کنیم؟

معمولا دریافت آخرین نسخه از تمام برنامه‌ها یکی از توصیه‌های همیشگی توسعه‌دهندگان است تا از این طریق تجربه‌ای رضایت‌بخش و بدون دردسر را به کاربران خود ارایه دهند، اما گاهی اوقات، واقعا هیچ انگیزه‌ای برای به‌روزرسانی یک برنامه خاص وجود ندارد.

از سوی دیگر شاید نسخه‌های جدید دارای ویژگی‌هایی باشند که در واقع نمی‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کنند و یا شاید برنامه موردنظر پس از دریافت به‌روزرسانی، دیگر با دستگاه شما سازگار نباشد و با آن کار نکند و یا تنظیمات شما را خراب کند. برخی دلایل مهم دیگز نیز می‌تواند وجود داشته باشد که می‌تواند به‌راحتی از ارتقا برنامه‌های شما جلوگیری کند.

حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان به‌روزرسانی برنامه را فقط برای یک برنامه خاص غیرفعال کرد؟! برخی کاربران ویژگی به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های شخصی خود را از ترس دریافت آپدیت‌ها غیرفعال می‌کنند. انجام این کار نه تنها شرایط را بدتر می‌کند بلکه برنامه‌های معمولی با برنامه‌هایی که نباید آپدیت شوند، با هم در یک ظرف قرار می‌گیرند.

البته، یک راه ساده برای جلوگیری از به‌روز شدن برنامه‌های خاص وجود دارد، اما شاید کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد. در ادامه این مطلب نحوه انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

گام اول

صفحه فروشگاه پلی‌استور را باز کنید. سرویس اسپاتیفای را انتخاب کنید چرا که با غیرفعال کردن آن مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

گام دوم

در حال حاضر غیرفعال کردن به‌روزرسانی برنامه‌ها فوق‌العاده آسان است و می‌تواند تنها از طریق این صفحه انجام شود. می‌توانید حدس بزنید دقیقا در کجا این اتفاق می‌افتد؟ حتما می‌دانید مهم‌ترین گزینه‌ها در گوشی‌های اندرویدی در زیر منوی سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست قرار دارند.

شما قادر خواهید بود تا حالت پیش‌فرض به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را به‌سادگی غیر فعال کنید. برای این منظور روی سه نقطه ضربه بزنید و سپس تیک گزینه Ensable auto update، را بردارید.

با انجام این کار، هرگز بدون تایید شما مجددا برنامه‌ها آپدیت نمی‌شوند و تنها زمانی‌که به‌صورت دستی این کار را انجام دهید، آپدیت جدید نرم‌افزار مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

3 در مورد “چگونه بدون روت کردن اندروید به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های شخصی را غیرفعال کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH