شیائومی Mi TV 4A

عرضه نسخه 40 اینچی تلویزیون شیائومی Mi TV 4A با قابلیت کنترل صوتی

کمپانی شیائومی یک مدل 40 اینچی جدید را به محصولات سری می تی‌وی 4A خود اضافه کرد. ظاهرا این مدل جدید 40 اینچی در انحصار شرکت چینی جینگ‌دانگ قرار خواهد داشت و هم اکنون رزرو این محصول از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی امکا‌ن‌پذیر است.

با احتساب این نسخه جدید، اکنون تلویزیون شیائومی می تی‌وی 4A در ابعاد 32، 40، 43، 49، 55 و 65 اینچی قابل خریداری است. فراتر از همه این‌ها، مدل جدید با برچسب قیمتی ارزان‌تر و اضافه شدن قابلیت کنترل صوتی به فروش می‌رسد.

نسخه 40 اینچی می تی‌وی 4A دقیقا مشابه نمونه‌های 43 و 49 اینچی، مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. این نمایشگر از نور پس‌زمینه به شکل مستقیم استفاده می‌کند و دارای زاویه دید 178 درجه‌ای، زمان پاسخ‌دهی پویا 8 میلی ‌ثانیه‌ای، نرخ کنتراست استاتیکی 5000:1 و نرخ نوسازی تصویر refresh rate) 60) هرتزی است.

مدل جدید به همراه یک پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیتی از نوع Amlogic T962 با کارایی بالا و فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali 450 با فرکانس 750 مگاهرتز عرضه می‌شود. در کنار این پردازنده از 1 گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز استفاده شده است. همچنین در این نسخه شاهد حضور یک حافظه فلش EMMC5.1 با ظرفیت 8 گیگابایت هستیم. بایستی خاطرنشان کرد که میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی در این مدل نسبت به سایر مدل‌های می تی‌وی 4A پایین‌تر بوده و این موضوع موجب تخصیص برچسب قیمتی ارزان‌تر برای مدل مذکور شده است.

بعلاوه می تی‌وی 4A با قابلیت پشتیبانی از HDR10، جدیدترین فناوری UHD HLG و فرمت دالبی ویژن وارد بازار می‌شود. همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به اتصال وای‌فای 2 بانده، سیستم‌عامل پچ وال (PatchWall) و بلوتوث نسخه 4.2 است. وجود اتصال بلوتوث به تلویزیون امکان می‌دهد تا به لوازم‌جانبی نظیر ماوس بلوتوث، اسپیکرها، صفحه‌کلید، گیم‌پد و سایر ابزارها متصل شود. همچنین بهره‌مندی می تی‌وی 4A از فناوری هوش مصنوعی و کنترل صوتی، قابلیت تعویض برنامه‌های تلویزیونی از طریق فرامین صوتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. فعال‌سازی این قابلیت از طریق ریموت کنترل دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

مدل 40 اینچی می تی‌وی 4A از طریق فروشگاه جینگ‌دانگ و تنها با قیمت 1699 یوان (268 دلار) قابل خریداری بوده و ظاهرا محصولی انحصاری به شمار می‌آید. اکنون رزرو این تلویزیون در وب‌سایت JD.com جریان دارد. فروش محصول در روز 6 مارس آغاز خواهد شد و قیمت این تلویزیون برای آن‌دسته از مشتریانی که قبلا اقدام به پیش‌سفارش محصول نموده‌اند، 100 یوان ارزان‌تر است و آن‌ها مبلغ 1599 یوان را پرداخت خواهند کرد.

1 در مورد “عرضه نسخه 40 اینچی تلویزیون شیائومی Mi TV 4A با قابلیت کنترل صوتی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH