اپل رویداد خبری خود را در تاریخ 22 اکتبر، تایید کرد!

اپل رویداد خبری خود را در تاریخ 22 اکتبر، تایید کرد!

کمپانی اپل به‌تازگی، رویداد خبری خود را در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) تایید کرده است. این کمپانی دعوت نامه‌هایی را برای رسانه‌های خبری با مضمون ” ما هنوز چیز‌های زیادی برای پوشش دادن، داریم!” ارسال کرده است و از آن‌ها خواسته تا در 22 اکتبر، در مراسم اپل حضور یابند. آیا این بدین معنی است که اپل معرفی آی‌پد مینی 2 با صفحه نمایش رتینا و نسل بعدی آی‌پد خود را با مشخصات باورنکردنی، تایید کرده است؟!

تاریخ 22 اکتبر ( 30 مهر) پیش‌تر به عنوان زمانی برای عرضه جدیدترین محصولات اپل در بازار تبلت‌ها، معرفی شده بود. ستاره این رویداد، نسخه به‌روز شده آی‌پد مینی با صفحه نمایش رتینا خواهد بود اما صاحب نظران فن آوری احتمال داده اند که سیستم عامل مک ایکس ماوریکس و مک‌بوک پرو نیز، در این مراسم سهیم هستند.

این رویداد در شهر سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا در ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام، آغاز خواهد شد. نسل جدید تبلت‌های آی‌پد با مشخصاتی از جمله ارتقاء مشخصات سخت افزاری و بدنه‌ای نازک‌تر نسبت به مدل‌های پیشین خود، روبه‌رو شده‌اند. همچنین شایعاتی درباره استفاده از نسل جدید تبلت‌های آی‌پد اپل با دستکش، وجود دارد.

به نظر شما اپل چگونه بازار گجت‌ها را دگرگون خواهد ساخت؟! آیا زندگی اپل رو‌به‌ اتمام است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH