سامسونگ و ابداع یک روش واقعی برای شارژ بی سیم

galaxy_s4_accessories

هر چند وقت یکبار از این غول کره‌ای می‌شنویم که انگشتی در هر ظرف تکنولوژیکی می‌زند و قصد دارد در تمام جنبه‌های آن پیشگام باشد. اخیرا شنیده می‌شود که سامسونگ مشغول کار بر روی ساخت سیستم شارژ بیسیمی است که برای پرچمداران سال 2014اش در نظر گرفته است.

تا الان سیستم‌های شارژ بیسیمی که دیده‌ایم و از آنها شنیده‌ایم، در واقع دارای جایگاه مغناطیسی  بودند که از طریق آن دستگاه مربوطه شارژ می‌شده است. اما مفهوم شارژ بیسیم چیزی فراتر از شارژ “بدون سیم” است. این نوع شارژ باید به گونه‌ای باشد که محدودیت مکانی را از میان بردارد و به کاربر امکان بدهد حتی در حالت حرکت هم بتواند به شارژ کردن خود ادامه دهد.

 سامسونگ هم می‌خواهد چیزی بیش از این نرم موجود در شارژ بیسیم ارایه دهد. با کمک این نوع شارژ قادرید بدون آنکه مجبور باشید دستگاه خود را ثابت روی یک پلیت شارژ قرار دهید، تنها در محدوده پشتیبانی شده باشید. این بدان معناست که می‌توانید تماس بگیرید، بازی کنید، از اینترنت استفاده کنید و نگران حرکت کردن خود نباشید. تنها با بودن در محدوده خاص همه چیز امکان پذیر خواهد بود و دستگاه شما به شارژ شدن ادامه می‌دهد.

سیستم جدید به جای آنکه از میدان مغناطیسی که لازم است دستگاه برای شارژ در پلیت مخصوص قرار بگیرد استفاده کند از تشدید مغناطیسی بهره می‌برد. سامسونگ در ایجاد این تکنولوژی از کمک کمپانی نیوزلندی به نام PowerbyProxi نیز بهره می‌برد.

قطعا با نزدیک شدن به سال 2014 و آمدن گلکسی اس 5، احتمالا این دستگاه اولین اسمارتفونی خواهد بود که از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد.

1 در مورد “سامسونگ و ابداع یک روش واقعی برای شارژ بی سیم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH