هواوی میت X در وب‌سایت TENAA رویت شد

هواوی به‌تازگی نام میت X را به ثبت رسانده است، به همین دلیل احتمال می‌رود این کمپانی قصد داشته باشد از یک اسمارت‌فون بالارده و پرچم‌دار با این نام رونمایی کند. هم‌چنین ممکن است به ثبت رساندن این نام تجاری تنها برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی و عرضه محصولات دیگر سازندگان با این نام باشد. با این حال به‌تازگی خبرهایی درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد استفاده از نام میت X برای یکی از محصولات هواوی می‌تواند واقعی باشد.

به‌تازگی در وب‌سایت رگولاتوری چین یا همان TENAA، صفحه‌ای مربوط به یک اسمارت‌فون معرفی نشده کشف شده است که با شماره مدل NEO-AL00 نام‌گذاری می‌شود. احتمال می‌رود این اسمارت‌فون همان هواوی میت X باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از یک فایل سیستم، شماره مدل NEO-AL00 مربوط به یک دستگاه پرچم‌دار از هواوی خواهد بود. این اسمارت‌فون از قدرتمندترین چیپست ساخته هواوی تاکنون یعنی کایرین 970 استفاده خواهد کرد، این چیپست را پیش‌تر نیز در هواوی میت 10 مشاهده کرده‌ایم و حتی هواوی P20 نیز از همین چیپست استفاده خواهد کرد.

مطابق شایعات استفاده از حرف A در شماره مدل NEO-AL00، نشان دهنده استفاده از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. به این ترتیب اگر این موضوع صحت داشته باشد، هواوی میت X یک دستگاه بالارده خواهد بود اما نمی‌تواند لقب پرچم‌داری را با خود به یدک بکشد.

البته انتظار می‌رود هواوی در این تلفن همراه در کنار استفاده از سخت افزار به‌روز و قدرتمند، از یک قیمت رقابتی استفاده کند، زیرا اکثر پرچم‌داران امروزی از حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند. هم‌چنین سرویس خدمات مشتریان هواوی اخیرا معرفی یک سری اسمارت‌فون جدید را نوید داده است، این موضوع سبب می‌شود شایعه رونمایی از هواوی میت X قوت بیش‌تری بگیرد.

گذشته از تمام شایعات، هواوی در نمایشگاه MWC از یک دستگاه جدید متعلق به خانواده X به نام میت‌بوک X پرو رونمایی کرد که از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 استفاده می‌کند. همه چیز گواه آن را دارد که اگر میت X معرفی شود، یکی از محصولات مهم و اساسی این غول چینی خواهد بود.

3 در مورد “هواوی میت X در وب‌سایت TENAA رویت شد”

  1. قضیه چیه همه ایکس میزارن نوکیا ایکس گالکسی ایکس هواوی میت ایکس
    اپل یه قلطی کرد ایکس گذاشت بقیه هم یاد گرفتن والا

  2. هواوی میت ایکس هم بیاد مثل همونه قبلی هاشه فقط با اعداد مردم بازی میده با این حال ولی گوشی هاش خوبه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH