گلکسی S9

1.6 میلیون نفر از غرفه تبلیغاتی گلکسی S9 سامسونگ بازدید کرده‌اند

سامسونگ معتقد است که فروش پرچم‌داران تازه‌اش بهتر از نسل قبل اعضای خانواده S خواهد بود و همچنین این کمپانی اعلام نموده که بیش از 1.6 میلیون نفر در مدت زمانی پنج روزه از مرکز تبلیغاتی اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در کشور کره جنوبی بازدید داشته‌اند.

البته لازم به ذکر است که بسیاری از افراد بازدیدکننده، به دلیل بررسی و تست جدیدترین کهکشانی کره‌ای‌ها به استودیوی سامسونگ پا گذاشته‌اند و در حقیقت اغلب آنها پیشنهاد ساخت ایموجی اختصاصی خود را (که یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های گلکسی S9 و S9 پلاس است) دریافت کرده‌اند.

گلکسی S9

استودیوی کهکشانی‌ها در شهر بارسلونا نیز دستگاهی از دستاورد‌های جدید سامسونگ را برای مدت زمان محدود و مشخصی در اختیار مشتریان علاقه‌مند قرار می‌داد. باید افزود که در حال حاضر پیش‌فروش گوشی‌های جدید این غول دنیای تکنولوژی شروع گشته و این دو پرچم‌دار از تاریخ شانزدهم ماه مارس در بازارهای اصلی و سپس در ویترین فروشگاه‌های سایر بازارهای مورد نظر سازنده قرار خواهند گرفت.

برخی از تحلیل‌گران بیان می‌کنند که میزان پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس از مقدار برآورده شده توسط سامسونگ کمتر خواهد بود ولی برای بررسی صحت این ادعا، باید منتظر ماند و وضعیت فروش پرچم‌داران کره‌ای‌ها را در ماه‌های آتی مشاهده نمود.

3 در مورد “1.6 میلیون نفر از غرفه تبلیغاتی گلکسی S9 سامسونگ بازدید کرده‌اند”

  1. امتیاز 240 هزار در AnTuTu خیلی معمولیه! در نسخه جدید این بنچمارک امتیاز ها دوباره افزایش پیدا کردن و مثلا من با XZ پریمیوم چندین بنچمارک گرفتم همش بین 195-205 هزار امتیاز بدست میاورد! 240 هزار خیلی معمولیه و باید بالای 250 هزار میشد امتیازش!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH