بازی پرطرفدار آسفالت 9 به‌‌زودی برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد

خبر خوش برای طرفداران سبک بازی‌های مسابقه‌ای آن است که استودیوی نام‌آشنای گیم‌لافت در حال توسعه سری بعدی بازی محبوب آسفالت بوده و گفته می‌شود نُهمین نسخه از این بازی موسوم به آسفالت 9: افسانه‌ها به‌زودی برای کاربران گوشی‌های اندروید عرضه می‌گردد.

البته این بازی در حال حاضر به‌صورت سافت‌لانچ (Soft Lunch) در اختیار صاحبان آی‌دیوایس‌های اپل در کشور فیلیپین قرار گرفته است. بد نیست بدانید که در انتشار سافت‌لانچ، بازی یا نرم‌افزار مورد نظر توسعه‌دهندگان برای رفع ایرادات موجود در اختیار کاربران منطقه جغرافیایی مشخصی قرار می‌گیرد و تنها افراد حاضر در آن ناحیه قادر به دریافت اپلیکیشن هستند. استودیوی گیم‌لافت به گیمرها تجربه یک بازی کنسولی را همراه با جزییاتی عالی از اتومبیل‌ها وعده داده است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های HDR و جلوه‌های بصری ویژه یک مسابقه واقعی و تمام‌عیار را به کاربران ارایه می‌کند.

آسفالت 9

علاوه‌بر این، بازی آسفالت 9 از یک سیستم ویرایش خودرو جدید بهره می‌برد که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از رنگ‌آمیزی و وسایل جانبی متفاوت، اتومبیل خودشان را به‌ شکل دل‌خواه تزیین نمایند. آسفالت 9 رقابتی شامل 60 فصل و تعداد 800 مسابقه مجزا را به گیمر‌ها پیشکش می‌کند.

در نهایت دستاورد استودیوی گیم‌لافت با حالت جدیدی در بخش کنترل اتومبیل همراه گشته که “TOUCH DRIVE” نام گرفته و اساسا حالتی تقریبا خودکار برای کنترل ماشین است و کاربر می‌تواند به‌جای استفاده از حالت مذکور همان روش سنتی کنترل دستی را انتخاب کند.

2 در مورد “بازی پرطرفدار آسفالت 9 به‌‌زودی برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH