مک‌بوک ایر جدید و مقرون‌‌ به‌‌صرفه اپل در 3 ماهه دوم سال 2018 راهی بازار می‌شود

اکنون از به‌روزرسانی کامپیوترهای مک‌بوک ایر قبلی مدت زمان طولانی گذشته است. کلیه صاحبان این دستگاه‌ها یک مک‌بوک 12 اینچی دارای یک درگاه منفرد را دریافت می‌کردند که بهره‌گیری از آن کاری دشوار بود. در پی این محدودیت، به‌روزرسانی به مک‌بوک پرو اجرایی شد. گزارشی جدید از مینگ‌ چی‌کو، تحلیل‌گر مشهور موسسه KGI Securities، جزئیاتی را پیرامون رونمایی از یک مک‌بوک ایر مقرون به صرفه طی 3 ماهه دوم سال 2018 مطرح می‌کند. انتظار می‌رود این نوت‌بوک در مقایسه با مک‌بوک 12 اینچی از تعداد پورت‌های بیش‌تری برخوردار باشد.

پیش‌بینی می‌شود که معرفی یک مک‌بوک ایر با قیمت مقرون به صرفه، افزایش 10 تا 15 درصدی میزان فروش نوت‌بوک را برای اپل به دنبال داشته باشد و مک‌بوک ایر فعلی نیز با قیمت 999 دلار فروخته شود.

همچنین کو اعتقاد دارد که به‌روزرسانی مک‌بوک ایر نهایتا در انتهای بازه زمانی 3 ماهه دوم سال جاری تحقق خواهد یافت و لذا به نظر می‌رسد که اپل هنوز برای عرضه مک‌بوک ایر جدید خود آمادگی ندارد. اگرچه به جزئیات قیمت‌گذاری دقیق این نوت‌بوک هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما بیان واژه “مقرون به صرفه” بدین معناست که احتمالا شاهد فروش انبوه مک‌بوک ایر با قیمت 999 دلار خواهیم بود و هم اکنون این دستگاه از درگاه‌های ورودی/خروجی بیش‌تری برخوردار است.

به گفته کو، نهایتا عرضه مک‌بوک ایر با برچسب قیمتی مقرون به صرفه بدین معنا خواهد بود که اپل قادر به افزایش میزان فروش نوت‌بوک‌های خود تا سقف 15 درصد است. مشتریان زیادی این محصول را انتخاب خواهند کرد؛ چرا که مک‌بوک ایر جدید در مقایسه با مدل قدیمی‌تر 12 اینچی تعداد پورت‌های بیش‌تری را در اختیار آ‌ن‌ها قرار می‌دهد و به لطف رزولوشن پایین‌تر، مدت زمان شارژدهی باتری را به شکل قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

پیش‌تر اپل اعلام کرد که در سال جاری قصد ندارد تغییرات برجسته‌ای در محصولات سری مک‌بوک پرو خود اعمال نماید. با این وجود احتمالا شاهد حضور 2 عدد پورت تاندربولت 3 روی مک‌بوک ایر خواهیم بود که امکانات متعددی از جمله قابلیت اتصال نوت‌بوک به یک پردازنده گرافیکی خارجی را برای کاربران فراهم می‌نماید. همچنین انتظار می‌رود مک‌بوک ایر جدید مجهز به پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل باشد.

با بهره‌گیری از جدیدترین تراشه‌ها، کاربران قادر به بهره‌مندی از محاسن پردازنده‌های 4 هسته‌ای قدرتمندتر برای قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ هستند و استفاده از حافظه SSD سریع‌تر NVMe در این نوت‌بوک موجب پاسخ‌دهی سریع‌تر و مناسب‌تر دستگاه به درخواست‌های شما خواهد شد. نظر شما در مورد برچسب قیمتی مک‌بوک ایر جدید چیست؟

2 در مورد “مک‌بوک ایر جدید و مقرون‌‌ به‌‌صرفه اپل در 3 ماهه دوم سال 2018 راهی بازار می‌شود”

  1. اصلا نمیشه با لپتاپ های اپل کنار اومد
    فکر کن نتونی هر برنامه ای رو نصب کنی
    و تو بازی کردن هم محدودیت داشته باشی!!

  2. من خودم صفحه بزرگتر برای لپ تاپ رو ترجیح میدم؛ ولی خب اگر شارژ باتری و قدرت بیشتر بشه خیلی چیز خوبی میشه
    به نظر من مکبوک ها بیشتر به ارتقای نرم افزاری دارن … چون پتانسیل کلی امکانات نوآورانه رو داره … اپل چندساله داره یه مقدار خساست به خرج میده تو معرفی نوآوریاش
    مثلا میتونن حسگر فینگرپرینت بذارن … یا مثلا برنامه هایی مثل اون که باهاش وبلاگ میساختی رو -که حذف کرده بود- با چیزای جدید برگردونه …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH