ال‌جی X4 در کره‌جنوبی معرفی شد؛ یک اسمارت فون ارزان قیمت و مجهز به اسنپدراگون 425

کمپانی ال‌جی در راستای توجه به بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت یک اسمارت‌فون جدید به مجموعه خود اضافه کرد. ال‌جی X4 محصولی است که با قیمت 275 دلاری خود ارزش خرید بالایی داشته و با سخت‌افزار قابل قبول خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد باشد.

این دیوایس از یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 720 پیکسل (اچ دی) بهره‌مند است. تراشه چهار هسته اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم می‌تواند از پس امور روزانه بسیاری از افراد بر بیاید. 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ال‌جی X4 در نظر گرفته شده که البته می‌توان این ظرفیت را با افزودن کارت حافظه افزایش داد.

دوربین اصلی این گجت 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در قاب پشتی)، پشتیبانی از درگاه پرداخت LG Pay، سازگاری با شبکه LTE، برخورداری از وای‌فای با استاندارد 802.11n، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.1.2 نوقا نیز از دیگر موارد اصلی این دیوایس به شمار می‌روند. در پایان باید اشاره کنیم که گوشی ال‌جی X4 قرار است در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه شود.

5 در مورد “ال‌جی X4 در کره‌جنوبی معرفی شد؛ یک اسمارت فون ارزان قیمت و مجهز به اسنپدراگون 425”

  1. میان رده اش زیاد تعریفی نیست مثله میان رده های سامسونگ و نوکیا از سخت افزار ضعیف رنج میبره اما شیائومی و هوآوی توی ساختن میان رده ناب ممتازن

      1. عرفان مهرویی

        شما همه گوشی ها رو با قیمت مسنجید؟
        اصلا کاری به امکانات و … ندارید؟
        نکنه یک میلیون ال جی رو با دلار 3 هزار تومن حساب می کنید؟
        به نظرم برای این گوشی این قیمت خوبه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH