موتو G6 Play

تصاویری از اسمارت‌فون موتو G6 Play منتشر شد

اسمارت‌فون‌های جدید موتورولا از سری G و E اخیرا در فضای نت ظاهر شده‌اند. در این میان می‌توان عکس‌های مرتبط به هندست هوشمند Moto G6 Play را دید که توسط NCC آژانس گواهینامه تایوان انتشار یافته‌اند. ظاهرا قیمت این نسخه نسبت به دیگر ورژن‌ها ارزان‌تر خواهد بود.

مشخصات این دستگاه که در Geekbench منتشر شده‌اند به این شرح است: صفحه‌نمایش 5.7 اینچی اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 430 با رم 3 گیگابایتی، اندروید 8.0 اوریو، باتری 4000 میلی‌آمپری، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک اسکنر اثر انگشت که برای یک میان‌رده انتخاب بسیار خوبی بوده است.

در یکی از تصاویر منتشر شده محتوای جعبه به نمایش در آمده است که با توجه به هندزفری موجود، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا هم قطعی است. موتو G6 Play به همراه دو اسمارت‌فون دیگر با نام‌های موتو G6 و موتو G6 Plus آغاز به کار خواهد کرد.

شرکت لنوو که صاحب موتورولاست، علاوه بر سری G برای سری E نیز هندست‌های جدیدی را در نظر گرفته است.

Moto E5 ،Moto E5 Plus و Moto E5 Play سه هندست جدیدی هستند که کمپانی برای سری E در نظر دارد. دو دستگاه Moto E5 Plus و Moto E5  ماه گذشته از FCC گواهی دریافت کرده بودند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها Moto E5 Plus خود در دو ورژن عرضه خواهد شد. یکی مجهز به اسنپدراگون 430 و دیگری مجهز به پردازنده MT675X  مدیاتک. در ادامه این گزارش به‌علاوه ذکر شده است که تمامی مدل‌های سری E که برای سال جاری در نظر گرفته شده‌اند، مجهز به دوربین دوگانه خواهند بود.

بر اساس آن‌چه تا به‌حال اعلام شده است، فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت هندست‌های E5 نیست. البته با توجه به این‌که سال گذشته اسمارت‌فون‌های سری E4 ماه ژوئن آغاز به‌کار کردند، انتظار می‌رود که امسال هم این اتفاق فصل دوم سال روی دهد. هندست‌های سری G نیز برای همان موقع عرضه خواهند شد.

3 در مورد “تصاویری از اسمارت‌فون موتو G6 Play منتشر شد”

  1. همیشه گوشی های اندرویدیم ال جی بوده از g2 تا g5 داشتم بهترینش از نظرم g4 سری جدید بود که مشکل سوختن برد نداشت (هرچند بعضی دوستان از قرمزی صفحه و باطریش ناراحتن) و الان هم دارمش و بدترینش g5 و بعد g3 به دوستان بگم که g6 هم که باهاش کار کردم از همه نظر از همه مدل های سری جی سرتره و اگه قیمتش مناسبتر بشه گزینه بسیار خوبی هستش واسه خرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH