های اسیستنت

های اسیستنت، دستیار مجازی هواوی پاسخی به سیری، بیکسبی و کورتانا

امروزه تقریبا بیشتر شرکت‌های مطرح در زمینه تکنولوژی دستیار مجازی خود را به دنیا معرفی کرده‌اند. گوگل دستیار گوگل را به دنیا تکنولوژی آورده، اپل دستیار سیری را دارد، مایکروسافت با کورتانا به میدان آمد، آمازون الکسا را انتخاب کرد و سامسونگ با بیکسبی خودنمایی کرد، نکته جالب اینجاست که هر شرکت ترجیح داد که دستیار مجازی خود را به دنیا معرفی کند و از دستیار سایر شرکت‌ها استفاده نکند!

پس از خودنمایی برندهای برتر بازار فناوری، هواوی تصمیم گرفته تا دستیار مجازی خود را معرفی کند، دستیار مجازی هواوی، به‌احتمال‌زیاد «های اسیستنت» یا دستیار «های» نام خواهد گرفت. بر اساس گزارش‌های منتشرشده در XDA، فایل‌ها و مدارکی از فریمور سیستم‌عامل هواوی میت 10 با رابط کاربری EMUI 8.1 برپایه سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو منتشر شده و توضیحاتی زیادی در رابطه با این دستیار در اطلاعات مشاهده‌ شده است. به نظر می‌رسد که این دستیار منحصر به کشور چین باشد و فقط در این کشور عمل کند.

بر اساس مدارک و شواهد، های اسیستنت قادر به درک زبان طبیعی است، کاربران می‌توانند به‌جای ادای کامل کلمات و اصطلاحات، تنها بخشی از آن را بگویند، دستیار می‌تواند به‌راحتی آن را درک کند.

خبرهای دیگری در رابطه با دستیار مجازی هواوی هم منتشر شده که کاربران چینی را بسیار خوشحال‌تر می‌کند، این دستیار با برخی اپلیکیشن‌های چینی مثل وی‌چت و QQ هماهنگ خواهد بود.

باید منتظر باشیم تا به‌زودی هواوی از دستیار مجازی خود رونمایی و بار دیگر دنیای تکنولوژی را شگفت‌زده کند.

3 در مورد “های اسیستنت، دستیار مجازی هواوی پاسخی به سیری، بیکسبی و کورتانا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH