هواوی میت SE، نسخه گران‌تر و به‌روزتر آنر 7X است

مدتی نه‌چندان طولانی پس از معرفی رسمی اسمارت‌فون‌های میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین در ایالات‌متحده، اخیرا هواوی فروش سومین گوشی هوشمند جدید خود با نام میت SE را آغاز نموده است. مشابه گوشی‌های میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین، هواوی میت SE نیز تنها به صورت آنلاک عرضه شده است. با این‌حال هندست جدید هواوی به میزان قابل‌توجهی از 2 مدل دیگر ارزان‌تر بوده و با قیمت 229.99 دلار به فروش می‌رود.

در صورتی که سبک طراحی میت SE برای شما آشناست، این بدان دلیل است که میت SE در واقع همان گوشی آنر 7X با برندی جدید و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ارتقا یافته است.

میت SE با بهره‌گیری از نمایشگر 5.9 اینچی و دوربین پشتی دوگانه تقریبا مشابه آنر 7X است؛ اما دارای حافظه رم بیش‌تر (4 گیگابایت در برابر 3 گیگابایت) و حافظه داخلی بالاتر (64 گیگابایت در مقابل 32 گیگابایت) نسبت به آنر 7X است. این مشخصه‌ها در واقع قیمت 229.99 دلاری میت SE را توجیه می‌کنند؛ در حالی‌که آنر 7X از ماه ژانویه در ایالات‌متحده قابل دسترس بوده و با قیمت 199.99 دلار فروخته می‌شود.

هواوی میت SE از طریق خرده‌ فروشی‌های مطرحی نظیر آمازون، Best Buy و B&H و با گارانتی ایالات‌متحده قابل خریداری است.

آپدیت خبر: طبق اعلام شرکت آنر، این کمپانی در کشورهای مختلف اقدام به ارایه ورژن‌های مختلفی از گوشی آنر 7X می‌کند که با میت SE متفاوت بوده و این محصولات مشابه یکدیگر نیستند. همچنین آنر 7X در ایران با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

6 در مورد “هواوی میت SE، نسخه گران‌تر و به‌روزتر آنر 7X است”

  1. من معتقدم SE به عنوان یادگار تمام عیار طراحی زمان جابز عرضه شد؛ و دیگه ما گوشی ۴ اینچی رو از اپل نخواهیم دید.

  2. عرفان مهرویی

    سلام
    اینطور برندها هر کاری هم که بکنن نمی تونن به حد بالایی برسن و صرفا دست و پای الکی میزنن
    آینده موبایل تو دست برندهای معتبره دنیاست نه این برندهای تازه کار که فقط بازاری عمل می کنن. به نظرم برای خرید گوشی صرفا باید دنبال برندهایی مثل ال جی رفت

    1. من با اول حرف شما موافقم به این برند ها نمیشه اعتماد کرد ولی الجی هم یکی از همون هاست
      ال جی اول ها عالی بود
      ولی هی که میگذشت بدتر شد

    2. کلوچه قندی

      هواوی سومین برند پرطرفدار دنیاست… و به نظر من بهترین برند توی ایران.
      رابط کاربری هواوی ترکیبی از اندروید و IOS هستش.
      تا وقتی که با یک گوشی هواوی کار نکنی درک نمیکنی چقدر خوبه. مشکل ایرانی ها اینکه در خرید هر چیزی اول برند رو نگاه میکنن و کیفیت نمیدونن چیه، و اینکه تا بهشون میگی هواوی خوبه، سریع یک گوشی 500 تومنی هواوی رو با یک گوشی 2 میلیونی سامسونگ مقایسه میکنن.
      در مورد الجی، پرچم دار های خیلی خوبی داره، اما توی بازار میان رده ها اصلا حرفی برا گفتن نداره. لطفا بدونه تعصب مقایسه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH