تصاویر تبلیغاتی هواوی P20 به دوربین سه‌گانه این دستگاه اشاره می‌کنند!

اخیرا تصاویر تبلیغاتی رسمی برای پرچم‌دار سری P چینی‌ها به نمایش گذاشته شده است و این تصاویر از بکارگیری دوربین سه‌گانه در کنار بهره‌مندی از هوش مصنوعی در دوربین‌های گوشی هواوی P20 حکایت دارند.

عکس‌های پیشین فاش شده از این اسمارت‌فون، تنها به حضور دو لنز دوربین در پنل پشتی دستگاه اشاره می‌کردند و شاید بتوان از این موضوع نتیجه گرفت که احتمالا مدل پرو این محصول از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، هواوی برای تبلیغ توانایی دوربین‌های این محصول از شعار “See mooore with AI” استفاده نموده که در حقیقت وجود سه حرف O در کلمه “mooore” به‌خاطر تجهیز گوشی P20 به دوربین سه‌گانه است.

هواوی P20

البته باید افزود که نحوه قرارگیری دوربین سوم و جدا بودن آن از دیگر لنزها اندکی عجیب به‌ نظر می‌رسد ولی فعلا برای فهمیدن دلیل این موضوع از زبان سازنده، باید تا روز رونمایی از پرچم‌دار مورد بحث، یعنی 27 ماه مارس صبر نماییم.

هواوی P20

مسئله بحث‌برانگیز دیگر درباره دستاورد جدید شرکت هواوی وجود یک بریدگی در بخش بالایی نمایشگر بوده که شاید بتوان گفت این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی از فناوری تشخیص چهره برای بازگشایی قفل صفحه استفاده خواهد کرد ولی صحت این موضوع هنوز تایید شده نیست.

5 در مورد “تصاویر تبلیغاتی هواوی P20 به دوربین سه‌گانه این دستگاه اشاره می‌کنند!”

  1. عرفان مهرویی

    به نظرم توی گوشی های هواوی یک مشکل بزرگ بسیار شدید دیده میشه و اون این هست که به جای اینکه برای طراحی گوشی هاش اصالت خودش رو به کار بگیره و طراحی کنه بیش از اون به بازار نگاه می کنه و می بینه برندهایی مثل اپل و ال جی و … که اصیل ترین برندهای موجود در بازار هستند چیکار می کنن تا دقیقا همونا رو تکرار کنه برای همین موفقیت برای این برند تصور شدنی نیست.

  2. عرفان مهرویی

    از نظر کیفیت دوربین ، گوشی های هواوی کیفیتشون به اندازه تبلیغاتی که می کنه نیست و از این نظر به برندهایی مثل ال جی توی گوشی های اندرویدی و آیفون که دیگه بحثش جداست نمیرسه.
    هزینه کردن برای این جور برندها اشتباهه

  3. منتظر دوربینی خارق العاده که اول بشه توdxomarkوزوم 5برابرش بدون افت کیفیت هستم.
    امیدوارم باتریش 4000باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH