با خرید گوشی میت 10 لایت در جشنواره عید دیدنی هواوی شرکت کنید!

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که همواره کمپین‌های تبلیغاتی بسیار خوبی را اجرا کرده و در همین زمینه نیز این شرکت مدتی پیش از فرا رسیدن سال نو شمسی اعلام کرد که پروژه‌ای با نام عید دیدنی با هواوی برای خریداران محصولاتش آغاز می‌کند.

در رویداد “عیدِ دیدنی با هواوی” که از ۱۲ بهمن ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، کاربرانی که گوشی‌های پرفروش هواوی در سری‌های مختلف شامل هشت مدل را خریداری کنند، علاوه بر بهره مندی از کیفیت و امکانات بالای گوشی‌های ذکر شده در کنار قیمت مناسب آن‌ها، از هزاران جایزه ارزشمند نیز بدون هیچ گونه قرعه کشی بهره مند خواهند شد و با خرید هر گوشی، یک هدیه از طرف هواوی دریافت می‌کنند.

یکی از مدل‌های حاضر در این جشنواره گوشی میت 10 لایت است که در ادامه به معرفی بیشتر و دقیق‌تر آن می‌پردازیم.

این فبلت میان‌رده از وجود نمایشگری 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 در کنار رزولوشن 1080 در 2160 با حاشیه‌های بسیار اندک در لبه‌ها بهره می‌برد. برخلاف نسخه پرچمدار که به چیپست کایرین 970 مجهز گشته، کمپانی سازنده در این دستگاه به استفاده از تراشه کایرین 659 بسنده کرده که از فناوری هوش مصنوعی نیز بی‌بهره است. البته باید افزود که این پردازنده از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و 4 گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

میت 10 لایت

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه هیبریدی سیمکارت اشاره کرد که بسته به نیاز کاربر می‌توان دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه درون آن جای داد. این گوشی هوشمند دوربینی چهارگانه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در واقع باید گفت که دو دوربین در پنل جلویی و دو دوربین در پشت دستگاه حضور دارند.

هواوی برای دوربین‌های پنل پشتی دو سنسور دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته که با استفاده از آنها می‌توانید همانند پرچمدارهای بازار، تصاویر پرتره ثبت کنید. دوربین‌های سلفی این محصول نیز دارای دقتی 13 و 2 مگاپیکسلی هستند که به‌طور همزمان نیز کار خواهند کرد. وظیفه تامین انرژی میت 10 لایت را هم یک باتری با گنجایش 3,340 میلی‌آمپر برعهده دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH