اچ‌تی سی

اچ‌تی‌سی برای طراحی پرچمدار بعدی خود از شیشه مات سفید استفاده خواهد کرد

اچ‌تی‌سی باز هم با ایده‌های نو به میدان آمده است، براساس خبرهای منتشرشده پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، U12 با طراحی متفاوتی عرضه می‌شود، این پرچم‌دار با پنل پشت شیشه‌ای و قاب فلزی ارایه می‌شود.

اگر اچ‌تی‌سی در عرضه پرچم‌دار بعدی‌اش از سبک طراحی U11 پلاس استفاده کند، باید منتظر اسکنر اثرانگشت در پشت‌گوشی هوشمند و دوربین دوگانه باشیم. اگرچه اچ‌تی‌سی یکی از پیشتازان عرضه دوربین دوگانه بر روی گوشی هوشمند بوده است ولی مدتی است که دوربین دوگانه را بر روی اسمارت فون‌های این شرکت نمی‌بینیم. اگر اچ‌تی‌سی محلی متفاوت برای قرار دادن دوربین دوگانه انتخاب کند، بدون شک این مسئله برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. استفاده از دوربین دوگانه سلفی در U12 دور از انتظار نیست.

شیشه‌ای که در U12 استفاده می‌شود، به‌احتمال‌ زیاد با متریال استفاده‌ شده در U11 متفاوت است، پس نباید منتظر چیزی کاملاً شبیه به U11 باشیم. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با U12 منتشر نشده ولی به‌احتمال‌زیاد اچ‌تی‌سی از شکل جدیدی از شیشه استفاده خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی

شیشه استفاده‌ شده در U11 یکی از زیباترین طراحی‌های اچ‌تی‌سی را به ارمغان آورد، پس بدون شک باید منتظر یک طراحی بی‌نظیر دیگر از این کمپانی باشیم.

اگر اچ‌تی‌سی قصد داشته باشد تا از یک متریال عالی برای ساخت حالت مات U12 استفاده کند، باید به سراغ سرامیک برود ولی استفاده از سرامیک در ساخت اسمارت فون بسیار سخت است و شیشه کار را برای تولیدکننده راحت‌تر می‌کند.

تا امروز اطلاعاتی از منابع مختلف در رابطه با U12 منتشر شده است که مشخصات سخت‌افزاری این اسمارت فون را تا حدود زیادی مشخص کرده است. از مشخصات لو رفته می‌توان به CPU SD845، صفحه‌نمایش 5.99 اینچی QHD+، رم 6 گیگابایت، حافظه داخلی بیشتر از 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه 12 و 16 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX3xx، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3420 میلی‌آمپری، مقاومت IP68، سنسور تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی هوشمند، فناوری Edge Sense 2.0، اندروید 8.0 همراه با Sense 10، پشتیبانی کامل از پروژه treble و به‌روزرسانی A/B، ورژن یک سیم کارته و دو سیم کارته اشاره کرد.

در ماه آوریل باید منتظر عرضه U12 باشیم، به‌احتمال‌ زیاد این پرچم‌دار زیبا در ساختمان مرکزی اچ‌تی‌سی در تایپه رونمایی می‌شود. شاید بتوان پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را رقیبی جدی برای گلکسی S9 بدانیم.

5 در مورد “اچ‌تی‌سی برای طراحی پرچمدار بعدی خود از شیشه مات سفید استفاده خواهد کرد”

  1. عرفان مهرویی

    اچ تی سی هر کاری کنه نمی تونه دیگه مثل قبل باشه. انتظاری از این برند نداشته باشید چون برندهایی مثل ال جی خیلی بهتر ز این هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH