برند اپل بهترین و یوتیوب در رتبه سوم محبوب‌ترین‌ها قرار گرفتند!

به گزارش همکاران تحقیقات هوشمند مشتریان (Consumer Intelligence Research Partners)، در سال گذشته (2017) کاربران به سیستم عامل اندروید نسبت به کاربران iOS بیشتر وفادار بوده‌اند. این تحقیقات از این لحاظ بسیار حائز اهمیت است که همواره خلاف این نتایج گفته شده است!

شما می‌دانید که دهه شصتی‌ها (نسل هزاره) امروزه بسیار مهم شده‌اند و کم‌کم در حال در دست گرفتن قدرت در تمامی عرصه‌ها و کنار زدن ریش‌سفیدان بی‌حال و خسته از پشت میز‌های کهنه هستند! بچه‌ها به کنار، اما نسل هزاره طی این مدت به عنوان هدف مورد علاقه برند‌های بزرگ و کوچک بوده‌اند، پس زمانی که تحقیقات به شما می‌گوید برندتان در بالای قله قرار گرفته است، فروشندگان باید به گوش باشند. برندی که مشتریان نوجوان بیشترین احساسات و اشتیاق را نیز به آن دارد… بله احتمالا درست حدس زده‌اید… اپل.

این نتیجه بر اساس پرسش از بیش از 6000 پاسخ‌دهنده در کشور‌های ایالات متحده، مکزیک و امارات متحده عربی به دست آمده است. این نظر‌سنجی به طور کاملا مشخص و برجسته به عنوان برند صمیمی (Brand Intimacy) نامیده می‌شود و به طور سالانه توسط آژانس اطلاع‌رسانی برند‌ها یا MBLM، انجام می‌گیرد. گوگل از لحاظ احساسی و علاقه‌مندی در رتبه هفتم قرار گرفته است و با کمی تغییر و جابه‌جایی، یوتیوب یه عنوان یکی از بخش‌های تحت مالکیت و مدیریت گوگل، در رتبه سوم قرار دارد. در این لیست به ترتیب برند‌های زیر قرار گرفته‌اند:

  1. اپل
  2. آمازون
  3. یوتیوب
  4. پلی‌استیشن
  5. استارباکس (Starbucks)
  6. نینتندو
  7. گوگل
  8. نتفلیکس
  9. کوکاکولا
  10. والمارت (Walmart)

در حالی که چندان دشوار نیست درک کنیم چرا ساعت‌ها تماشای کلیپ‌های ویدیویی در یک پلتفرم سبب ایجاد یک رابطه پایدار و رشد پیوند‌های احساسی می‌شود، با این اوصاف، اپل نیز در رتبه اول نشان داده است که ساخت و تولید دستگاه‌هایی که با روح و روان افراد بازی می‌کند، در مجموع بیشتر از تک‌تک جنبه‌های طراحی و امکانات آی‌فون‌ است.

3 در مورد “برند اپل بهترین و یوتیوب در رتبه سوم محبوب‌ترین‌ها قرار گرفتند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH