اخبار خوبی از به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 منتشر شد

اگر شما نیز گوش به زنگ اخباری از مایکروسافت برای به‌روز‌رسانی بزرگ دیگر از ویندوز 10 هستید، شایعات خوبی منتشر شده است. یک گزارش جدید احتمال در راه بودن به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان (Spring Creators Update) را نوید داده است.

اگر این‌طور باشد، استفاده از به‌روزسانی سازندگان به معنای اضافه شدن ویژگی‌های جدید و جذاب دیگری به ویندوز خواهد بود. البته مایکروسافت هنوز به طور رسمی نامی از به‌روز‌رسانی بعدی ویندوز 10 به میان نیاورده است ولی شواهد کافی برای اینکه باور داشته باشیم به‌روز‌رسانی بهاری سازندگان همان به‌روزرسانی مورد بحث است، وجود دارد.

اولین به‌‌روزرسانی سازندگان توسط مایکروسافت در بهار 2017 عرضه شد. سپس شرکت در ادامه، به‌روز‌رسانی پاییزه سازندگان را در سال گذشته (میلادی) در دسترس قرار داد. پس جای تعجبی ندارد اگر مایکروسافت بر همین منوال به ارایه به‌روز‌رسانی‌های باارزش ویندوز 10 ادامه دهد.

صحبت از به‌روزرسانی بهاره سازندگان ابتدا در برخی پست‌های چند ماه اخیر مایکروسافت به میان آمد، اما شرکت هرگز از آن به طور رسمی به عنوان به‌روز‌رسانی آینده ویندوز اسم نبرد. با این‌حال برخی منابع و مراجع برای به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10، هم اکنون آثاری از حضور آن را در خود سیستم عامل ویندوز 10 مشاهده می‌کنند.

انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت، به‌روزرسانی بهاره سازندگان برای ویندوز 10 را تا ماه آینده منتشر نماید. این به‌روزرسانی به همراه خود چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از HDR و تایم‌لاین (Timeline) را خواهد آورد. قابلیت تایم‌لاین اساسا قرار بود در سال گذشته عرضه شود اما به تاخیر افتاد. به‌روزرسانی جدید همچنین دارای نکات جذاب و جالبی در رابطه با رابط کاربری نیز خواهد بود.

3 در مورد “اخبار خوبی از به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 منتشر شد”

  1. مایکروسافت واقعا برای پشتیبانی از ویندوز ده سنگ تموم گذاشت سر موقع اپدیت هاش ارائه داد عالی بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH