فروشگاه رسمی تکنو موبایل در ایران افتتاح شد

ظهر امروز و در مراسمی که باحضور مدیران شرکت تکنو موبایل، یاس و تعدادی از خبرنگاران در مجتمع تجاری علاءالدین تهران برگزار گردید، اولین برند شاپ تکنو در ایران افتتاح شد.

این فروشگاه که در طبقه همکف مشهورترین پاساژ موبایل کشور قرار دارد، به عرضه جدیدترین گوشی‌های تکنو با گارانتی یاس در ایران پرداخته و توسط دفتر رسمی این شرکت در کشور پشتیبانی می‌شود.

در ارتباط با افتتاح این فروشگاه، آلوین لیو، مدیر کشوری تکنو موبایل گفت: مردم ایران به کیفیت جنسی که خریداری می‌کنند، اهمیت بسیاری می‌دهند و ما نیز دوست نداریم تا محصولی را بفروشیم که خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشد. تکنو یک برند بین المللی است و ما به اعتبار برندمان اهمیت زیادی می‌دهیم.

این فروشگاه، نخستین شاپ رسمی تکنو در ایران است. تکنو می‌خواهد که مدت‌های زیادی در ایران فعالیت داشته باشد و به آینده برندمان اهمیت زیادی می‌دهیم.

در تکنو ما همه مدل محصولی از گوشی‌های پایین رده تا پرچم‌دار را داریم. در ابتدای فعالیت خودمان در ایران، بیشتر به ارایه محصولات میان رده پرداختیم اما به تدریج به سراغ گوشی‌های بالا رده نیز رفتیم و پرچم‌داران تکنو را در ایران عرضه کردیم.

یکی از دلایل موفقیت ما در ایران، به‌خاطر همکاری‌مان با شرکت یاس بوده زیرا ما یک کمپانی تازه وارد بودیم که کسی آن را نمی‌شناخت؛ اما به کمک اعتبار و تلاش یاس و کانال‌های گسترده فروشی که در ایران داشت، موفق شدیم رشد سریعی را به‌دست بیاوریم. از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستیم و آن را ادامه خواهیم داد.

در ادامه این گفتگو، محمود سفار، مدیر عامل شرکت یاس ضمن بیان این مطلب که تمام تلاش خودشان را بر گسترده کردن بازار تکنو گذاشته‌اند، گفت: ما در حدود ۶ ماه بر روی کیفیت کالایی که به‌دست مصرف کننده ایرانی می‌رسد، بررسی می‌کنیم و متوجه شدیم محصولات تکنو از نظر کیفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، فوق‌العاده هستند.

در طی این مدت میزان خرابی محصولات تکنو بسیار پایین بوده و یاس هم تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مصرف کننده ایرانی بدهد زیرا حق آن‌هاست و خدا را شکر رضایت نسبی از محصولات تکنو وجود دارد. همچنین تلاش داریم تا در ادامه برند شاپ‌های بیشتری را در هم در کشور افتتاح کنیم.

پس از این صحبت‌ها، فروشگاه رسمی تکنو توسط مدیر عامل‌های یاس و تکنو افتتاح شد و از این به بعد کاربران و خریداران می‌توانند جهت تهیه محصولات موبایل تکنو از آن بهره بگیرند.

10 در مورد “فروشگاه رسمی تکنو موبایل در ایران افتتاح شد”

  1. علی اکبر بارزمان

    من پرچم دارشو خریدم یک ماه کار کرد بعد مشکل کلی پیدا کرد .هیچ چیزش گیر نمیاد حیف پول بعد اصلا گارانتی جوابگو نیست

    4
    4
    1. وقتی که شیاومی و میزو اومده بودن هم مردم میگفتن تا هواوی هست خرید اونا بی عقلیه، ولی الان همه می خرن. این مورد رو زمان مشخص میکنه، حتی ممکنه بهتر از اونا باشه ممکن هم هست نباشه

      11
  2. گوشی های خوبی داره
    من برای خانواده یکی از میان رده هاشو گرفتم کاملا راضی کنندس نسبت به قیمت

    1
    5
    1. اون مارکا رو نمیدونم ولی من خودم یه تکنو دارم 2ساله دستمه عجیب محکمه الان دنبال جلد ش میگردم ماله خودش کهنه شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH