مرورگر اینترنتی سامسونگ با قابلیت حفاظت در برابر بدافزارها؛ ‌سریع‌تر از همیشه وب‌گردی کنید!

سامسونگ به تازگی مرورگر اینترنتی خود را به‌روز کرده که این به‌روزرسانی نرم‌افزار ذکر شده را از همیشه سریع‌تر و بهتر کرده است. آخرین نسخه مرورگر اینترنتی سامسونگ با موتور بهبودیافته کرومیوم M59 تجربه کاری سریع‌تر و رابطه کاربری بهتری برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در نسخه 7.2 از این مرورگر شاهد اضافه شدن قابلیت جست‌وجوی اینترنتی محافظت شده هستیم که در صورت تلاش کاربر جهت ورود به سایت‌هایی که قصد سرقت اطلاعات را دارند، برای وی هشداری اعلام خواهد شد. بهبودهای مختلف در رابط کاربری، از جمله ویژگی Add to home screen برای نرم‌افزارهای تحت وب و حالت مطالعه برای خواندن اخبار، از دیگر تغییرات اضافه شده در نسخه جدید است. بعلاوه حرکت در بین تب‌ها بهبود یافته است و حال دیگر مرورگر اینترنتی سامسونگ می‌تواند بر روی دستگاه‌هایی با یک گیگابایت رم و کمتر نیز حضور موثری داشته باشد.

در حال حاضر این ویژگی‌ها تنها در نسخه بتای این برنامه وجود دارند، اما مطمئنا به‌زودی شاهد اضافه شدن آنها به نسخه اصلی نیز خواهیم بود. جهت دریافت هر دو نسخه بتا و معمولی مرورگر اینترنتی سامسونگ می‌توانید به گوگل‌پلی مراجعه کنید. لازم به ذکر است این نرم‌افزار بر روی دیگر گوشی‌های غیر سامسونگی نیز قابل نصب است و تنها دستگاه باید دارای اندروید 5 و نسخه‌های بالاتر باشد.

3 در مورد “مرورگر اینترنتی سامسونگ با قابلیت حفاظت در برابر بدافزارها؛ ‌سریع‌تر از همیشه وب‌گردی کنید!”

  1. خیلی مرورگر خوبیه
    اول که اومده بود فکر میکردم جالب نباشه
    ولی بعد از استفاده از نسخه های جدیدش نظرم عوض شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH